mammaentilenguttogenjente Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Synes faktisk det er gøy med husarbeid nå jeg. Det er liksom ikke et ork og komme i gang.. Bake får jeg også lyst til.. Rart det der:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Gidder det ikke når jeg IKKE er gravid, så da gidder jeg iallefall ikke når jeg er det. Du er bare ekstra flink!:-) Du er en anonym flinkekjerring!:-)
katlinka Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jepp, er snart 24 uker på vei og gjør mye mer om dagene enn ellers..hehe.. merkelig.. )
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg syns kanskje ikke at det er det artigste i gata, men jeg har et enormt behov for at det skal være noenlunde greit her når jeg er gravid.... uten barn i magen kan det godt flyte litt mer... nå blir jeg fryktelig trist av rot og skit.
mpb♥ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Sånn var faktisk jeg også, mer enn hva man kan si nå..:-S Hehe..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Tja, 6 dage til jeg er høygravid og har bekkenløsning, så nei, husarbeid står jeg GLATT over;)
unnl Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde full kontroll da jeg var gravid. Men det tror jeg egentlig var fordi jeg hadde mer tid:P Liker alltid å gjøre husarbeid, så når jeg ble sykemeldt fra kvelds- og helgejobben min, så hadde jeg jo god tid til å gjøre husarbeid når jeg kom hjem fra skolen om ettermiddagene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå