♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg har termin i juni og stor mage! Nå skal jeg både være fadder i dåp i mai, samt vil jo gjerne utenfor huset 17.mai, men klarer ikke å finne noe som passer å ha på! Jeg har ikke god råd for tiden, så har ikke råd til å bruke så mange hundre kroner på klær. Har kikket på nettbutikkene til HM, Ellos og LaRedoute, uten å finne noe der til en fornuftig pris. Hjelpes! Har tenkt å bruke det samme ved begge anledninger, så det bør jo være noe som er tekkelig nok til en dåp, og frisk og lyst til 17.mai. Kikket på en tunikakjole på HM som var i hvit med brune detaljer, som var kjempefin, men den var det 5-10 ukers levering på, så da hjelper det lite... Noen som har noen tips til meg???
Resilience Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 VeroModa og Mango har fiiiine kjoler med høyt liv, helt fotside. kjempefine og koster fra 300-1000.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Noen andre som har gode forslag??
anaina Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Finn en enkel, rimelig kjole, og kle deg opp med et sjal til, kanskje en hatt fra accessorize e.l., og sko, så bruker du pengene på noe du kan bruke seinere også, ikke bare når du er høygravid;-)
anaina Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 eller søk poå mammakjole på finn.no (der er det også mange fra krappe.no, visst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå