Gå til innhold

-mammsen-fikk tulle 060606

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler for å forsvare meg jeg. Du ble sur på meg i går, og lurte på hva jeg mente, og nå vil jeg svare, for det er trist å irritere noen, jeg liker ikke det.

Jeg mener at det er viktig å bevisstgjøre at man kan ta vare på hverandre, men jeg føler virkelig at jeg gjør en innsats av og til. Jeg vet at nicket mitt er synlig, bare for at det er synlig, men jeg kjenner egentlig bare phantomet, og resten av gjengen som leker inne på et annet forum for "gæmliser". Jeg får ikke uten videre svar på mine tråder, men jeg henger ikke her for å få svar heller... jeg henger her for å svare. Når jeg er inne på skravlesidene så prøver jeg virkelig å svare på det jeg føler jeg kan svare på helt uavhengig av hvem som har skrevet det. vel nok om det... grunnen til at jeg sa det jeg sa, og lagde et eksempel i går er nettopp at man kan påkalle seg oppmerksomhet hvis man gjør det med et smil.

det er ingen som gidder å svare vilt fremmede mennesker på ting, om de roper "hør meg for faen"....

Men om man snakker som vanige folk, eller sier . JEG VIL BI SETT; FOR JEG TRENGER DET, da er jeg der, med en eneste gang, og jeg er gasnke sikker på at det er fler som gir oppmerksomhet på den måten. livet mitt er faktisk på dib for tida. jeg sitter pal, og kommer ingen vei. det skal bare vare i noen uker til, men akkurat nå, og en god stund bakover i tid, så har dib vært min kontakt med andre "voksne" mennesker.... jeg ere ikke flau av det, og jeg tror nok at alle mine barn blir ganske fine barn, som vet at livet krever at man av og til melder seg litt ut, ofr så og melde seg inn igjen. men man kan være så grei som mulig likevel. Jeg forsøker virkelig å være så grei som mulig, men om det holder det vet jeg jo ikke. Jeg ligger på topp på begge listene jeg, både på skrevne innlegg, og på svar lista, men jeg føler ikke det sier så mye om meg som person ... gjør det virkelig det altså??? Jeg anser meg slev nemlig ikke for å være et ekskluderende vesen, om ikke det er et bevisst valg, og det bevisste valget har jeg kun tatt når folk er ordentlig slemme med hverandre her inne. da svarer ikke jeg, eller jeg prøver å få sagt at det ikke er greit å være slem.

Jeg har kanskje ikke helt skjønt hvor du vil hen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som trodde du svarte på mine tråder for at du digget meg.

*såret*

Sorry at jeg kuppet tråden, men det måtte ut!

Skrevet

jeg dytter for nå er du jo her...

:-)

Skrevet

Dytter siden "phantomets røst får blodet til å fryse til is" - gammelt jungelord.

Skrevet

Har noen vært slem mot deg dritgrei? Er vel ikke akkurat ditt nick som jeg synes er her hele tiden.... mulig du fordeler over flere forum. Uansett bør jo andre drite i hva du bedriver tiden din med så lenge det er legalt:) Og den sutringen over manglende svar..... skjønner jeg bare ikke. Har skrevet sikkert 100 innlegg uten respons, men sover da godt om natten alikevel:) Google er også en fin ting liksom.....

Skrevet

ingen er slem mot meg, heldigvis... for hvis de er det så gråter jeg :-) det er helt sant.

Skrevet

Kusine du liksom, også er jeg ikke nevnt i hovedinnlegget engang ;o)

Skrevet

hmm å nei... da er jeg vag... det var dumt... jaja.... vi får la det bli borte og late som det ikke var her da :-)

Skrevet

Beklager at eg ikkje blei sur på deg i går, for eg blei sletts ikkje sur, skal litt meire til..................

Poenget mitt er at det blir svart på fleire tråder der det er ein "kjent" som skriver, og ein "ukjent" kan ha spurt om det samma like før. Det som skjer og det skjer nok ikkje bevist fra nokon si side men da velger heilt sikkert du også å svare den "kjente" sjav om det er eit spørsmål som går på generelle ting og ikkje private ting, det blir noko heilt anna. Eg holder meg unna private ting for det meste for da kan dei som kjenner vedkommende komma med bedre råd enn eg kan, altså personlige ting.

Det som var i går var at det har vert ein tråd, sikker fleire men eg er ikkje her heilt tida, om at det var slik det var. Da blei det slakta av dei "kjente", skal ikkje referer til nick for det hugsar eg ikkje. Men i går blei det ganske tydelig at det faktisk skjer også med heilt vanlige innlegg som ikkje går på det personlige nivået som krever ein hvis innsikt i livet til den det gjelder.

Sier ikkje at du ikkje er grei og koselig osv. Men det er eit valg folk gjer og eg vil tru det er ganske så ubevist. Dei ser etter dei dei kjenner og svarer der og bryr seg ikkje så mykje om dei andre for dei har nok med dei trådane dei svarer på som er kjenningar. Eg meiner at ein burde vera litt meire objektiv i kva som blir spurt om, og dei som ikkje ropar ut at dei må bli sett og må bli hørt trenger faktisk å bli sett og hørt dei au. Eg går sjeldent inn på dei trådane som det står slikt på, og det av to grunner, eg får ikkje noko innblikk i kva tråden er om i overskrifta, også er det ganske mange svar der allerede og da er sikkert mitt svar representert allerede. Går eg inn på dei så oppdagar eg fort at det ikkje er interesant for meg i det heile tatt og at eg har lite å bidra med der. Så eg har tilegna meg nok læring etter nokon år her inne til å skjønne at eg ikkje trenger å lesa dei trådane. Men eg har jo også oppdaga at det er slike ting folk her inne er ute etter, ikkje konkrete spørsmål som det går fram i overskrifta, med utfyllans under når du går inn på tråden.

Eg syns det er bedre med ein tråd der eg skjønnar kva det handlar om først for så å kunne luke ut der eg kan bidra el ikkje.

Håpar det ga deg svar på det du lura på. Er ikkje så vrang og viren eg serru, men ting blir veldig fort blåst opp her inne.

Skrevet

Til og med nå var det nokon som måtte slenge drit, skjønnar ikkje det....................!!!! Det er nok ein gong dei "kjente" som føler seg støtt her og eg regnar med at dei ikkje gidd å prøve å forstå det eg har skrive. Også kjem dei bare til å kalle meg sur, fornerma, hårsår osv. Noko eg ikkje er..............desverre............

Skrevet

joda, jeg er enig i at de som ikke roper også bør bli sett, jeg er nemlig ikke en vriompeis jeg heller.

Likevel følte jeg for å si at vi er vel flere som gjør en innsats for å se de "som ikke blir sett", og det er det viktigste.... mine nære venner har jeg jo på msn liksom. dib er noe annet... det er en lek,hvor det er ksoelig å svare på tråder i hytt og pine, og det syns jeg at jeg gjør, selvom nicket mitt er et synlig nick.... Men jeg ser hva sdu sier, og jeg er enig i at det er viktig at vi tar vare på alle...

Skrevet

Eg svare også på innlegg men eg er kanskje litt meire kritisk til kva eg svarer på. Eg svarer ikkje bare for å svare, men der eg kan bidra med noko. Og eg nektar å tru at det er ingen her inne som kan bidra på ein eller anna måte uavhenging av kva slags spørsmål det er. Det er så mange her inne og så masse kunnskap her så kvifor er det da nokon som ikkje får nokon svar?? og da meiner eg ikkje tulle spørsmål og slike ting, men ting som faktisk er alvorlige og som vedkommende trenger hjelp til. Trenger ikkje mange svar men at nokon gjer respons.

Det er heilt sikkert nokon her som kan hjelpe til med det spørsmålet, om du ikkje kan så dytt det opp og sei at det trur eg den og den veit svaret på men er ikkje her nå så eg skal hjelpe deg med å holde den oppe til vedkommende kjem, feks. Så enkelt kan det gjerast.......

Skrevet

Eg blir borte litt nå men bare svar. Eg må hente ungane i bhg også er eg sikkert tilbake ein liten tur når dei har lagt seg.

Skrevet

ja vi er jo enige, så da.... jeg har dyttet tre sånne innlegg i dag for eksempel :-)

god tur i bhg...

:-)

Skrevet

D har du missforstått noe i denne tråden, for her er det ingenting som er verken surt eller ekkelt altså.... helt helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...