Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Syns det er så trist og lese alle innleggene om at mammaen klager over pappaen. At de stiller opp så lite og ikke gjør noe ifht babyen og huset. Selvom det oftest er mammaen som er hjemme med barnet, vil vel ikke det si at ikke ting kan bli delt mellom mor og far. Syns det er viktig og tenke gjennom en del ting og prøve og fokusere mer på det positive. Mange ganger kan pappaen føle seg tilsidesatt og litt utenfor, når mammaen sitter og ammer og gjør masse med babyen. Det er derfor viktig at vi kanskje blir flinkere til å la pappaen "få lov" til å gjøre ting med babyen/barnet på sin måte. Det er en stor omveltning å bli foreldre, noe man aldri helt klarer å sette seg inn i før man står der midt oppi det. Viktig å snakke med hverandre og respektere hverandres følelser og tanker og ta vare på det lille barnet sammen. Plutselig en dag er de store......
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg trodde også man var to om det..Men tok litt feil.....forløbelig. Samboeren min har alle muligheter til og gjøre hva han vil med sønnen vår inkludert mating(flaskebarn) gå tur,besøke folk,bade osv men dette benytter han seg ikke av.. Prøver og dytte det litt på han til ingen nytte.Han blir abselutt ikke nektet eller holdt utafor.Det valget har han tatt selv... Hilsen HI i innlegget ``jeg føler meg litt lurt``
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 HI her. Uff sikkert ikke lett det og slett ikke ment å si at akkurat du ikke gir faren sjangs til å gjøre ting med babyen. Vet jo ikke hvor gammel babyen deres er, men syns det er mange og spesielt fedre som kanskje ikke syns det er så spennende når babyene er helt små. At de først begynner og intressere seg mer for de når de blir litt større. Ellers så er det sikkert mange årsaker til at det blir sånn, da alle er forskjellige. Men kan jo være at de innerst inne ikke har vært helt klar for dette livet med barn alikevel da. Uansett det tar tid og venne seg til den nye situasjonen. Jo, har selv hatt mine diskusjoner med min samboer. Men syns han er fantstisk og stiller opp så godt han kan og jeg er vel sikkert veldig heldig da.... Men det er dette jeg mener at man er to om dette. Får håpe det ordner seg for dere, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå