Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 vi var sammen i 10 år, fra jeg var veldig ung. Vi var liksom det perfekte par, og han var virkelig en fantastisk kjæreste. Vi krangla og var uenige, men helt ærlig så var det nok hissigproppen jeg som dro i gang de kranglene. Familiene våre var gode venner, og jeg var veldig knyttet til hans foreldre. Men så begynte jeg å kjede meg, begynte å komme utover i 20-åra og hadde hatt den samme kjæresten bestandig. Så jeg flyttet, og klarte ikke ha kontakt med han. Det ble et stygt brudd, før en uke var omme hadde jeg ny type. Men jeg så meg aldri tilbake, tenkte vel ikke en gang på om han var såret. Jeg fikk det ganske så tøft i det nye forholdet, og 1 1/2 år etter bruddet var jeg alene m en datter. Min store, store skatt. Senere har hun fått en ny pappa, min mann. Han har adoptert henne, og vi har nå et felles barn sammen. Jeg elsker mannen min, og har aldri vært i tvil om han var rett eller ikke. Men, da jeg ble gravid med vårt felles barn, begynte jeg å drømme om eks'n om natta. At det var han som var pappaen osv. Det er nå 10 år siden det ble slutt, så det er jo litt sprøtt. Og her om dagen møtte jeg han igjen, for første gang på lenge. OG ble bare så lei meg. Så lei meg for det stygge bruddet. Så lei meg for at jeg den gangen ikke klarte å se hvor fantastisk han var. Og plutselig følte jeg at det skulle værtoss. (Griner så jeg nesten ikke ser tastene). Han har det bra, han er gift og har to barn, og jeg har det bra. Men plutselig, etter 10 år, følte jeg dette så sterkt, at jeg har gått rundt og sippet i mange dager, når ingne ser meg. Jeg drømmer absolutt ikke om å bli sammen igjen - selv om jeg følte at det faktisk skulle ha vært oss. Men jeg lurer på : er det lov å sende et lite kort ned på kontoret hans, og si at jeg er lei meg for hvordan jeg behandlet han, og si at han var en fantastisk kjæreste. Og lykke til i ny jobb... Er det lov...??????
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde akkurat den samme opplevelsen når jeg gikk gravid med gutten min. Jeg begynte å drømme om eksen, og ble virkelig lei meg... Han var også fantastisk, men i likhet med deg begynte jeg å kjede meg - så jeg gjorde det slutt - På julaften! Når disse drømmene kom begynte jeg å tenke tilbake på hvordan vi hadde det, hvor dum jeg egentlig hadde vært, og hvor dårlig jeg hadde behandlet ham... Fikk så utrolig dårlig samvittighet, og hadde så utrolig lyst til å kontakte han for å si unnskyld. Jeg gjorde det aldri... Mest fordi jeg var redd for at han fortsatt bærer nag mot meg, og også fordi jeg ikke ville risikere at kjæresten hans ble sint på meg fordi jeg tok kontakt (selv om jeg aldri har møtt henne)... Tenker fortsatt på det en gang iblant...men har fortsatt ikke turt å ta kontakt... N.B: Vil bare legge til at jeg har en fantastisk samboer som gjør alt for både meg og mini, så jeg har aldri vurdert å gå i fra ham
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Klart det er lov, men kanskje gjøre det hjemme, så det ikke blir så hemmelig.. Vet ikke jeg.. Ville nok også tatt med at du har det bra selv også, at det ikke er noe "kom tilbake til meg"-stunt.. Det er vel flere av oss som har sånne "ikke mitt beste øyeblikk" episoder med ekser tenker jeg..
oblix Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Hvorfor skal du gjøre det??? Han er jo sammen med en annen og hat to barn. Tror ikke han har noe behov for noen unnskyldning fra deg, han er nok ferdig med dag, og det er vel du med han også??? Så hvorfor rippe opp i dette her da. Hva ville mannen din synes om dette? Nei, bare glem hele greia du, bruk energien din på din egen familie.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Klart du kan det, om du føler det er riktig syns jeg du skal gjøre det!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 hei.. jeg mener at du ikke skal gjøre det!! hva hadde du tenkt om han du er sammen med i dag hadde gjørt det samme til sin eksdame?? la fortiden ligge.. kan bare lage problemer for deg mener jeg.. dårlig gjort å gå bak ryggen på han du er sammen med i dag
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 er du klar over at du kan ødelegge for to familier her?? jeg hadde blitt fly forbannet på eksen til min mann om hun tok kontakt på denne måten!!( ikke på han så klart) en ting er at de kan slå av en prat om de møtes tilfeldig det er ok for meg, men ta kontakt bak ryggen på folk der går grensen... elsker du han du har så ikke gjør dette, og la eksen og familie være i fred..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå