Gå til innhold

Naprapaten min er min nye "Gud"!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at jeg virkelig har latt det gå såååå lenge før jeg fikk somlet meg til behandling av vond korsrygg og stive skuldre, og så etter to behandlinger så føler jeg at jeg svever??

Det gjør fasansåvondt når hun holder på med den trykkpunkt-massasjen, men fy søren så effektivt!

GLEDER meg til neste behandling (:

Det var en vond-deilig måte å tilbringe lunjspausen sin på - he he!!

Anbefales til alle med stive rygger/nakker/skuldre..

Og nei, jeg har IKKE fått betalt for å si dette - jeg er bare helfrelst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som noe for meg. Jeg våkner om natten fordi jeg er så stiv i korsryggen... :-/

Må man ha henvisning fra lege?

Skrevet

Nei (:

Det er bare å bestille. Er litt dyrt da (jeg betaler 550 per gang), men hvis jeg kan klare meg med noen få behandlinger (virker sånn), så er det vel verdt pengene.

Skrevet

Nei du må ikke ha henvisning. Naprapat er en mellomting mellom fysioterapaut og kiropraktor. De er utrolig dyktige, synd studiene finnes kun i Sverige og Usa. Jeg tok kurs og er diplomert massør og det var 2 naprapater og en massør fra idrettshøgskolen som lærte oss opp.

Skrevet

Da tilber vi samme Gud :)

Jeg har hatt tre behandlinger og føler meg også mye bedre. Har fått behandling hos fysio som har hjulpet meg litt, men da det stoppet opp der gikk jeg til en naprapat, og hun har gjort underverker allerede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...