Gå til innhold

hvordan hadde dere tolket denne mailen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi takker for din søknad. Er det mulig for deg å komme til et intervju tirsdag 15/4-08 kl.10.00 på Læringsverkstedet ....... barnehage på ...................

fikk den på fredag,men da var jeg bortreist.sendte svar på lørdag om at det kunne jeg.Ikke hørt noe mere.Da skal jeg dra,sant??

Stod ikkeno tlf nummer heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg møtt opp. De inviterte deg på intervju - du takket ja! Ikke så mye mer å si om det vel, men du kan jo alltid printe ut mailene og ta dem med deg.

Skrevet

Har du gitt dem bekreftelse på at du kan, er det da bare å møte

opp.

Skrevet

Litt dårlig at det ikke har svart deg, du kan jo sende en mail til med spm om de mottok mailen din. Hvis ikke du hører noe ville jeg stilt opp ja. ;) Lykke til!

Skrevet

jeg sendte spørsmål i mailen skjønner du,derfor jeg blir i tvil når jeg ikke har hørt noe mere.

Spurte om hvem jeg skulle spørre etter og om de hadde et tlf nummer jeg kunne ringe om det skulle skje noe så jeg ble forhindret i å komme,eller ikke fant frem.

Skrevet

opp

Skrevet

Søk etter telefonnummeret på gulesider og ring dem! Det hadde ihvertfall jeg gjort..

Skrevet

Kan du ikke ta en tlf dit da?

Skrevet

jeg ville møtt opp det er jo det dem spørr om om ikke du kan komme da og da,

til en annen gang så ville jeg ha huket av for lesebekreftelse før du sender mail slik at du kan se når mailen du har sendt når den blir lest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...