storebror og junibaby=) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vi takker for din søknad. Er det mulig for deg å komme til et intervju tirsdag 15/4-08 kl.10.00 på Læringsverkstedet ....... barnehage på ................... fikk den på fredag,men da var jeg bortreist.sendte svar på lørdag om at det kunne jeg.Ikke hørt noe mere.Da skal jeg dra,sant?? Stod ikkeno tlf nummer heller.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Da hadde jeg møtt opp. De inviterte deg på intervju - du takket ja! Ikke så mye mer å si om det vel, men du kan jo alltid printe ut mailene og ta dem med deg.
Musemor med tre søte små Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Har du gitt dem bekreftelse på at du kan, er det da bare å møte opp.
nenja Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Litt dårlig at det ikke har svart deg, du kan jo sende en mail til med spm om de mottok mailen din. Hvis ikke du hører noe ville jeg stilt opp ja. Lykke til!
storebror og junibaby=) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 jeg sendte spørsmål i mailen skjønner du,derfor jeg blir i tvil når jeg ikke har hørt noe mere. Spurte om hvem jeg skulle spørre etter og om de hadde et tlf nummer jeg kunne ringe om det skulle skje noe så jeg ble forhindret i å komme,eller ikke fant frem.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Søk etter telefonnummeret på gulesider og ring dem! Det hadde ihvertfall jeg gjort..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Kan du ikke ta en tlf dit da?
pandabjørn Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 jeg ville møtt opp det er jo det dem spørr om om ikke du kan komme da og da, til en annen gang så ville jeg ha huket av for lesebekreftelse før du sender mail slik at du kan se når mailen du har sendt når den blir lest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå