valval Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg var på ultralyd i uke 18+3 og det var så fint, både for meg og mannen min. Nå er jeg i uke 24 og både jeg og far har så lyst på en UL til! Må jeg betale for den selv da, eller har jeg rett på å få en UL til? Vil vite dette før jeg skal til legen i morgen...
Mammaen til Lillegutt Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Om det ikke er noe som tilsier at du "trenger" en ny ultralyd for å feks. sjekke noe ifht. babyen så tror jeg nok at du må betale for den selv ja.
valval Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 æsj.. Noen som vet hva en vanlig UL koster da?
Venter på bitteliten Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Du må betale selv (hvis du ikke har rekvisisjon fra legen da - det vil si at det foreligger en medisinsk grunn for ny UL).
Mammaen til Lillegutt Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg vet ikke hvor i landet du bor, men hos private leger så koster det vel alt fra 300 - 1000 kroner alt avhengig av hvordan apparat de bruker o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå