Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 JM Siri har talt til folket og ingen leger får lenger reklamere heller. Så da er vel alle happy tenker jeg.....
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Så bra! Klarer oss fint uten leger her. Slanketips fra helsepersonell kan man finne på andre sider - eller de bør være godkjent fra styret her inne.
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Kjempebra! Godt at de tar tak i problemet.
Den lille prinsesse Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Dette har jeg gått glipp av... Fortell!!
Cat.68 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Ja og hvis ikke folk her inne blir fornøyde nå, da vet ikke jeg,;o))
Makka Pakka Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Lurer jeg også på! Har visst gått glipp av noe..??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Så "bra". Når skal de slå ned på rockeringen og Reima og Mei Tai og Naan og Nestlè og Maxi Cosi og Audi og og og og...
Cat.68 Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 De fleste av disse er det jo reklame for her på sidene.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Om det er reklame for disse produktene eller ikke på disse sidene spiller jo ingen rolle...... Det avgjørende er jo om noen har egeninteresse for reklamen eller ikke. Synes jeg ser leverandører av rockeringer og reima lage seg en profil på DIB for å reklamere:)
Cat.68 Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Men herregud da, når skal dere bli fornøyde da? Nå jamet og klaget størstparten her inne at modrator ikke har vært konsekvente nok, og når de så er det ja da er det ikke bra det heller. Hvis noen som selger Maxi Cosi feks logger seg inn her så spiller det jo ingen rolle om de reklamerer siden de allerede reklameres for det gjennom betalt reklameplass. Syns det virker som dere klager bare for å klage mange ganger!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Sikter du til meg? Ingen driter vel mere reklameinnlegg fult enn det jeg gjør. Jeg bare korrigerer deg.... selv om man kjøper en banner her inne får man faktisk ikke lov til å reklamere i innlegg. Tror du noe annet tar du faktisk feil. Like feil som da du mente at Dr. Andersen ikke drev med markedsføring...... Hvis du er opptatt av at andre skal innrømme sine feil må du gå foran som et godt eksempel vet du:)
Cat.68 Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Jamen kjære vene, Det var jo min personlige åsikt At jeg ikke syntes hans tilstedeværlse var den samme. Det syntes moderatorne og det respekterer jeg da fullt ut. Og har ingenting å si på det.Hva jeg mener og hva som er riktig er da ikke altid riktig. De har sagt at dt er lov å utbytte erfaringer så lenge reklameringen ikke blir aktiv å målrettet. Så jeg innrømmer glatt at jeg tok feil ang mitt syn på en viss dr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå