lucky meee:) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 fikk minipillen cerazette hos legen i dag,,, vektøkning, kviser, hodepine, kvalme og store blødninger er vell ikke det som frister mest for tiden. så før jeg prøver disse,,, noen mer erfaring??
mor til 4 i mars Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 eg bruker cerazette og er fornøyd med disse , har brukt p- sprøyt , spiral,p-plaster før og har med disse fått store bi virkninger , spesiellt p sprøyta der eg fikk store ledd smerter og brukte eit halvt år på og utrede meg for leddgikt eller bechdrev.
mto2 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Eg har brukt cerazette eit par år. Fekk veldig uregelmessig mens med varierande lengde, men elles ingen biverknader. Dei fleste prevansjonsprodukt kan ha biverknader. Prøv dei. Kanskje er blant dei heldige som ikkje får biverknader i det heile.
Myra Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Mener det var disse jeg brukte da jeg ammet. Og hadde ingen bivirkninger. Utenom at jeg nesten ikke hadde blødninger.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg brukte også Cerazette. Ingen bivirkninger, annet enn at jeg ble gravid selv om jeg brukte de regelmessig. Men ingen av bivirkningene du nevner, enda jeg brukte de i 1 1/2 år.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde forresten en periode i starten hvor jeg hadde ofte blødninger, gjerne 3 ganger i mnd. Korte perioder, en dag eller to, og ingen smerter. Deretter forsvant blødningene helt.
Mamma til lille M&L Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg brukte cerazette i ca 2 år før jeg ble gravid. Sluttet ca 6 mnd før Hadde ingen av de nevnte bivirkningene , og må si det er den av alle prevansjonsmidlene jeg har brukt som jeg har vært mest fornøyd med!!! Mistet mensen når jeg gikk på de, men snakket med lege, å han sa at dette ikke var noe problem, så da var det helt fint for meg
Berta_78 Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Sjelden mens + gravid på pillen... Så egentlig bare positivt alt sammen :-D Oppdaget jo graviditeten veldig sent fordi jeg ikke stusset over uteblitt mens, da.
lucky3 Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jeg ble også gravid med cerazette fordi jeg ikke klarte å planlegge etter de uregelmessige bødningene jeg fikk da jeg gikk på dem. Noen vil kanskje kalle det en bivirkning - ser det er flere som har blitt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå