Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Måtte bare rope litt. Er noen dager over termin, og veeeeeldig rastløs. Til og med legen kommenterte: "har ikke du fødd ennå??" Lei av kommentarer fra andre, lei av å ikke kunne ta telefonen eller ringe til noen uten kommentarer som "er du hjemme ennå?" "har ikke du bedre ting å ta deg til" "er jeg blitt tante nå" osv osv. LEI LEI LEI!!! KOM UT LILLE VENN!!!!!!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hehe, ja gjør det ikke lettere når alle rundt maser og spør =) Men mini kommer nok snart
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 heidu! kjenner meg igjen der!Det eneste tipset jeg vet funker og som har funket for mange jeg kjenner:BLI SINT!!!FLY FORBANNA!!ikke et posetivt råd men eneste jeg vet funker for meg og mange! Dette har satt i gang fødsel på begge to 1 dage over termin!!Så u go girl!få det ut!verdt et forsøk for de som vil prøve!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Syntes ikke det gjorde noe som helst å gå over tiden jeg. Mulig jeg er litt rar. Men, barnet kommer når det er modent for å komme... Det er jo ikke matematikken som gjelder. Men, så hadde jeg kanskje heller ikke så store forventninger til å faktisk føde på termindatoen. De færreste førstegangsfødende gjør det. De aller fleste går over tiden. Så, derfor gjorde det meg absolutt ingen ting å gå over tiden. Hadde jeg ventet i 9 måneder klarte jeg da fint et par dager til :-) LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå