Gå til innhold

EG VIL FØDE NOOOOOOOOOO......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare rope litt. Er noen dager over termin, og veeeeeldig rastløs. Til og med legen kommenterte: "har ikke du fødd ennå??" Lei av kommentarer fra andre, lei av å ikke kunne ta telefonen eller ringe til noen uten kommentarer som "er du hjemme ennå?" "har ikke du bedre ting å ta deg til" "er jeg blitt tante nå" osv osv. LEI LEI LEI!!!

KOM UT LILLE VENN!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja gjør det ikke lettere når alle rundt maser og spør =)

Men mini kommer nok snart :)

Skrevet

heidu! kjenner meg igjen der!Det eneste tipset jeg vet funker og som har funket for mange jeg kjenner:BLI SINT!!!FLY FORBANNA!!ikke et posetivt råd men eneste jeg vet funker for meg og mange! Dette har satt i gang fødsel på begge to 1 dage over termin!!Så u go girl!få det ut!verdt et forsøk for de som vil prøve!!

Lykke til!

Skrevet

Syntes ikke det gjorde noe som helst å gå over tiden jeg. Mulig jeg er litt rar. Men, barnet kommer når det er modent for å komme... Det er jo ikke matematikken som gjelder.

Men, så hadde jeg kanskje heller ikke så store forventninger til å faktisk føde på termindatoen. De færreste førstegangsfødende gjør det. De aller fleste går over tiden.

Så, derfor gjorde det meg absolutt ingen ting å gå over tiden. Hadde jeg ventet i 9 måneder klarte jeg da fint et par dager til :-)

LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...