nr2snart? Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Eller venter dere til ultralyd? Hva er vanlig?
AO3 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Samboeren min har ikke vært med - og det har vel i og for seg ikke vært noe for ham å være med på, heller. Analyse av urinprøver og utfylling av skjema er ikke såååå festlig. Hørte riktignok hjertelyden forrige gang, men han får jo være med på UL snart!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Mannen min kommer til å bli med på alt. Han har lyst til det:-) Syns det er herlig!
tvillinger i oktober Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Mannen min har vært med på alt helt fra begynnelsen av. Han syns det er greit å få med seg alt han o :-) Jeg syns det er kjekt når han vil være med............ Klarer å slappe mere av når jeg har han med... hehe
... <3 ... Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Forstår ikke poenget med at far skal være med på alle kontrollene. Mannen min var med på ultralyd + omvisningen på sykehuset ved forrige svangerskap. Kommer til å gjøre det slik denne gangen også. Ser ikke noen poeng i at han skal vite Hb-resultatet eller om verdiene i urinen min forandrer seg.
lykkelig78 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 samboeren min blir med på det han har mulighet til å være med på. Syns det er viktig at han føler seg inkludert, i allefall når det er første svangerskap!
Scorpio82 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Han har ikke vært med på de tidlige kontrollene hos legen min.Han vil gjerne være med på ultralyd. Han skulle vært med på ultralyd i dag, men rakk det ikke. Shit happends,
Lille trille satt på hylle Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Her var samboern med på første kontroll hos lege, og første kontroll hos jordmor. I tillegg har han vært med på ul. Han skal også være med på fødselssamtalen hos jordmor, for det har ikke jeg lyst å dra alene på.
Myra Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Min samboer har ikke vært med til legekontroll. Har ikke engang tenkt på at det kunne være interessant for han. Han var med på ultralyd ved forrige svangerskap (hadde flere pga en muskelknute i livmora) og så var han med på fødselsforberedende kurs på helsestasjonen. Også selvfølgelig omvisning på føden og samtale med jordmor. Men de ordinære kontrollene tidlig i svangerskapet ser jeg ingen hensikt med, så lenge det ikke er noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå