Gå til innhold

Hadde dere blitt sur om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... samboeren deres hadde dratt på fest på 30-års dagen deres?

Jeg er bedt på fest (en fest for flere av oss som ikke har sett hverandre på en del år, men jeg er ikke nær venn med noen av dem) den dagen sambo fyller 30 år. Har ikke planlagt noe ang. 30-års dagen, men det er vel normalt at jeg velger å være sammen med sambo på den dagen?

Regner med jeg kommer til å bli mast på fra de andre at jeg må bli med på fest, men det er vel viktigere å være sammen med sambo på en sånn dag, selv om det ikke er planlagt noe spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall spurt sambo om han syntes det var greit jeg gikk ut den dagen.

Hadde han villet at jeg skulle være hjemme så hadde jeg blitt hjemme.

Skrevet

jeg feiret min 30 årsdag jeg da..men på min 31 årsdag..så ble han invitert ut på middag med jobben og fotballkamp..jeg håpet jo han ville omme hjem etter kampen da..men han valgte å gå ut å feste istedet..å da skulle han reise på sjøen igjenn også om 2 dager..så må si jeg ble litt skuffet..tilbringe bursdagen min alene.

Så på en 30 årsdag så synes jeg absolutt du skal være ilag med han den dagen. Og heller finne på noe fint ilag dere to.

Så ja jeg hadde blitt veldig skuffet

• 3 år senere...
Skrevet

Ja, jeg hadde blitt skuffa og sur :(

Skrevet

Jeg ville ikke stukket på fest med noen andre på mannens bursdag, nei.

Skrevet

Hæ? Vil du heller på fest med folk du ikke har sett på mange år enn å være sammen med kjæresten din?

Blir nysgjerrig på hvorfor du ikke har planlagt noe hyggelig for han på dagen hans.

Skrevet

Er jo forskjell på folk. Jeg hadde blitt veldig lei meg om min kjæreste dro på en fest i stedet for å være med meg på bursdagen min (men jeg hadde jo sikkert arrangert bursdagsfest og selvsagt villet at han skulle være en av gjestene på min fest). Han derimot kunne sikkert ha glemt sin egen bursdag, han liker ikke å gjøre noe ut av den uansett.

Så om samboeren din synes det er greit så er det jo bare å dra på den festen. Hva andre synes har jo ingenting å si i saken.

Skrevet

Jepp, absolutt, det hadde jeg blitt skuffet over.

Kan du ikke invitere han med deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...