Gå til innhold

Dere i uke 11-12. Se her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver på med siste store innlevering som har den største innvirkningen på min felles karakter. Å dermed har jeg laget noen spørsmål som jeg håper dere kanskje kan svare på for meg:) Ett lite intervju.

Om dere ikke vil svare "offentlig" kan dere gjerne sende svarene på PM til meg:)

Dette hadde vært kjempe hvis dere kunne gjort.

Spørsmålene.

1. Hvor gammel er du?

2. Er det din første graviditet?

3. Hvordan er da følelsen i forhold til dette barnet? Eks. skummel, glede.

4. Hvordan er din hverdag?

5. Hvilke symptomer var det du først oppdaget?

6. Hva tenkte du/dere når du skulle ta testen?

7. Hvilke forandring av deg selv møtte du? Personligheten?

8. Var dette planlagt?

9. Hvilke innvirkninger fikk graviditeten på din livsstil? Eks. kosthold, røyk, alkohol, trening.

10. Har du noe ellers du kan fortelle noe som har betydning for graviditeten? Eks. hus, bil, innkjøp, samliv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. 26 år

2. Nei, nr. 2

3. Glede, men litt skummelt med tanke på at vi da blir familie med to barn under 2 år.

4. Jobber som ringevikar når det passer meg, ellers hjemme med nr.1 har det veldig ok

5. Strekking i livmora, ømme bryster og trøtthet

6. Håper det klaffer denne gangen

7. Ingen sørlig forandring bortsett fra mer følsom overfor triste ting på tv, nyheter osv.

8. Ja

9. Ingen forandring, litt mindre i fysisk aktivitet pga. kvalme

10. Trenger nok en større bil og litt nytt babyutstyr blant annet en seng til.

Skrevet

Hei :-)

1. 21 år

2. Nei, min 9`ende, har diagnosen habituell abort. (ingen barn)

3. Alle mulige følelser raser gjennom meg daglig pga min fortid, men barnet er svært ønsket så er mest glede :-) men frykt for at det skal gå slik som alle de andre gangene.

4. Akkurat nå er den ikke så bra på grunn at jeg er i så dårlig form og kaster opp daglig, men vanligvis er den bra :-)

5. svimmelhet, brystspreng, hodepine, trøtthet og svak kvalme.

6. Håper den blir positiv :-)

7. Trodde at jeg tålte mer ubehag (kvalme osv) før jeg ble helt giddaløs og sytete :-P I tillegg hadde jeg aldri trodd at jeg skulle være en av de som ble humørsyke til tider! men tror mye skyldes at man er i så dårlig form. Ligger også nå nattestid og tenker på alt som kan gå galt, istedet for å sove slik som jeg har gjort før.

8.Vi har hatt så mange sorger siste årene at dette var faktisk ikke planlagt, men hjertelig velkommen!!! :-)

9. På grunn av kvalmen er kostholdet helt grusomt noen dager (mye søppelmat og godteri, særlig lakris mot kvalmen) mens andre dager er det sunt med fisk og grønnsaker :-) men folat og tran tas hver dag! Verken røyker eller drikker, men treningen er det så som så med :-( men regner med det tar seg opp når man kommer over i 2.trimester :-)

10. Vi har nettopp kjøpt oss ny bil for å få plass til barnesete :-) Er allerede forlovet,men tror ikke det blir noe giftemål før etter at barnet er født. Vi ser også på hus og om det er mulighet å få kjøpt noe :-)

Dette var bra spørsmål :-) Lykke til med oppgaven din! du får nok gode karakterer :-)

Skrevet

Tusen takk for svarene dere:)

Kjempe utfyllende sunnybeach:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...