sofie85 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg lurer på om hva jeg skal bruke når jeg skal vaske kjøkken innredningen skikkelig.. Har eike kjøkken. Er det noe spesielt man bruker?
Stjerna81*Amalie i magen Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei, jeg hadde brukt grønnsåpe!!!! genialt på treverk, og ikke minst lukter godt!!!
mto2 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Eg ville brukt zalo. På kjøkkeninnredninga er det gjerne mykje feitt, og då er zalo effektivt. Evt. salmiakk. Grønnsåpe legg att ein belegg som gjev grobotn for bakterier, så det ville eg styrt unna. Lykke til.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Bruker man zalo må man være hundre prosent sikker på at man får det av igjen..Det skummer å gjør mye av seg!!! Vask med grønnsåpe,men husk at less is more uannsett.Ikke overdriv såpe bruken!!!Det blir ikke renere jo mer såpe man har i bøtta,heller omvendt...
Myra Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg ville også brukt noe fettløselig. Jeg bruker gjerne ajax (eller lignende) med en dæsj salmiakk oppi. Men ikke bland salmiakk og klorin, det avgir en giftig gass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå