Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har testet i dag 2 dager før jeg egentlig skal.. holder på med ivf forsøk. Fikk ikke gravid på den digitale testen.. men etterpå tok jeg en eggløsningtest, digital, for da kan jeg dra ut pinnen etterpå å se på strekene. Jeg pleier å ha en svak strek der dagen før eggløsning, og den slår skikkelig ut på displayet også.. Men i dag kom det bare opp en svak svak strek på pinnen.. mens den digitale grav. testen viste ikke gravid? Hva skjer?? noen som har opplevd det samme?? Skal teste igjen på onsdag hvis ikke tante grusom dukker opp.
phantomet Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg kan ikke si hva som gjør at den ene slår ut og ikkie den andre, for jeg har ikke svart belte i slikt... Men jeg tenkte at jeg ville fortelle at den digitale testen krever mer hormoner for å slå ut enn andre. Fordelen er jo at man slipper å tolke resultatet. Jeg for min del har ikke fått positiv svar på digital test før etter ikm, foruten nå sist da jeg var overhormonell pga tvillinger i magen... Ønsker deg lykke til med testingen på onsdag! Håper virkelig at det sitter en liten spire eller to denne gangen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk phantomet.. tvillinger ja hehe så herlig!!! gratulerer så mye.. Jeg hadde en blødning nå, så mens er nok på vei. Men venter nå å tester på onsdag/torsdag.. jeg er jo såå kvalm og jeg bare sipper uff, jaja dette er tøffere enn jeg trodde det skulle bli. begynner jo å bli vant til å få blanke tester.. Klem
phantomet Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Å være kvalm kan jo være et tegn på at noe spennende er på gang... sippingen også! (Selv om jeg nok tror at jeg ville være mye trist i den strevsomme kampen du har kjempet så langt!) Hormoner har stor påvirkning på humøret...ikke uten grunn at gravide ikke bestandig føler seg helt riktig vel bevart... Blødningen trenger jo ikke å bety tantebesøk, men det vet du sikkert. Jeg hadde festeblødning med begge mine første, trodde det var tanta som kom, men det gjorde hun jo ikke... Jeg hadde også to småblødninger med yngstemann, og en med eldste da jeg var lengre på vei...men det gikk også bra! Denne gangen har det ikke vært antydning til blødninger, så det varierer. Jeg velger å tenke positivt. Og denne gangen på vegne av deg! Heier på velfortjent positiv test om etpar dager. klem klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Det som er så rart er at jeg pleier alltid å spotte før mens.. og på mine 3 første forsøk spottet jeg, selv om jeg ble gravid på 2 av dem men mistet i uke 7 og 5.. men denne gangen har jeg ikke hatt så mye som en dråpe før til morran, og den blødningen nå. Og er på rugedag 12 dvs på dag 15 dager etter befruktning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå