Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Leste et annet sted her inne at man ikke skal det, at den skal ut etter maks 4 timer. Mener å ha lest at det går fint å bruke tampong om natten om det siste man gjør før man legger seg er å bytte, og det første man gjør om morgenen er å bytte. Gjør jeg noe galt? (Vil jo ikke akkurat bli syk da).
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Du kan, men er ikke å anbefale pågrunn av faren for tampongsyken eller hva det nå er Mener det skal stå i bruksanvisningen på tampongene også =)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Står det ikke i bruksanvisningen at det går fint å bruke om natten?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Det står forskjellig i pakningsvedlegget til de forskjellige tampongene... I noen står det at de max skal sitte inne i 4-5 timer, i andre 6-8 timer, men har aldri sett noen som er "godkjent" å bruke mer enn 8 timer da.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Det var deg jeg også trodde. Jeg bruker OB.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Ville ikkje brukt tampong om natta uansett..... Det mest reinslige er bind fordi skjeden er sjølvrensande. Og er ein ikkje nøye med å vaske hendene sine før ein sette inn tampongen, kan det for bli intfeksjon og.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Hvis jeg bruker bind på natta så bli jeg så utrolig sår så her går det kun i ob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå