Gå til innhold

Da har vi overlevd første helg fra hverandre :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har junior vært hos mormor og morfar mens mamma og pappa har vært på helgetur. Første gang borte fra meg...

Junior har stort sett vært fornøyd og sovet godt om natta. Han har faktisk nøyd seg med smokken, og det gjorde han også i natt. Fin nattavvenning :) MEN han har ikke drukket melk. Han brakk seg da han fikk servert mm, og mme var heller ikke populært. Trodde han kom til å drikke når det var lenge siden han hadde fått pupp! Han har vært flink til å drikke vann og fått litt ekstra av annen mat, så han har nok ikke sulta. Men han var ekstremt puppsulten da vi kom hjem igjen i går kveld!

Det var skikkelig styr å skulle pumpe. Ikke så lett å få til på en gruppetur med tett program. Sliter med utdrivinga, men tok meg god tid på morran og om natta for å få tømt skikkelig. Holdt på å sovne sånn passe trøtt og på snurr med pumpa på plass, he he!

Godt å vite at han klarer seg uten meg! Har ingen store planer om å reise igjen, men føler meg mye friere bare ved å tenke på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være godt å ha det unnagjort! Her er besteforeldrene helt klare for overnattingsbesøk, men mamma'n klarer ikke helt å la lillegutt overnatte alene enda;) Litt slit med pumping vil jeg tro og lillegutten din var nok glad for å få maten sin hjem igjen;) Hehe...

Skrevet

Heisann, noen som leser på side 2 også :)

Har grudd meg mye, men det gikk jo bra. Spurte mamma hva hun syntes før vi meldte oss på turen, hun svarte at det var verst for meg. Det er nok bare å hoppe i det :)

Junior er ganske kosesjuk og grinete hvis han ikke ser meg. Men tror det går seg til!

Skrevet

Hehe... Ja, må prøve å få med meg innleggene jeg ikke har lest i løpet av dagen uansett;)

Er nok verst for mammaene å reise fra knøttet sitt, selv om man jo vet at h*n kommer til å kose seg med besteforeldrene, og besteforeldrene synes jo bare det er kos. Må nok hoppe i det selv om ikke så altfor lenge, men gruer meg veldig!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...