Myra Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Blir så kvalm av alle luktene og så lukter alt så intenst. Var en mann innom kontoret i stad og det stinket røyk og til vanlig er det ganske kvalmende, men nå... urk Synes det meste stinker og luktene endrer seg. Orker nesten ikke så på do lenger :-) Må omtrent holde pusten også når det kun går strålende (huff, litt for mange unødvendige opplysninger kanskje?). Andre som er blitt overfølsom for lukter?
Gulljnta Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Blir kvalm bare jeg åpner kjøleskapsdøren, har et rent kjøleskap altså og er nok bare jeg som kjenner denne kjøleskapslukten.. hehe.. Det går vel over
frøet76 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jepp! Sånn har jeg det også. Må holde pusten hvis jeg går forbi noen som røyker- jeg får helt noia!! Ellers syns jeg stadig at det lukter innestengt hjemme, og driver og lufter for harde livet. Kjøleskapet har ikke plaget meg noe, men parfymene mine får stå i fred, det samme må de sterke rengjøringspreparatene.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Uff, ja... Deodoranten som samboeren min bruker (og har brukt bestandig) stinker som faen i hel*****! Det ble bare spnn helt olutselig for ca en uke siden. Vi hadde lagt oss da jeg oppdaga det, så jeg måtte ligge på sofaen den natta. Klarte ikke ligge i den stanken!
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg også reagerer helt vanvittig på lukter om dagen.. Å særlig alle kundene på jobb.. Brakk meg faktisk et par ganger idag.. Ikke noe trivelig nei..
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 jeg takler ikke lukt av brød om morran, min kjære må lage niste til meg. ikke nok med det.. jeg brekker meg av min egen smak i munn om morran.. helt grusomt. I helga satt vi ved kveldsmatbordet hos bestemor, og hun hadde no rødvinspølse og baconpølse liggende på bordet der. måtte få sambo til å flytte det laaangt vekk, for jeg brakk meg av det. han spiste endel av den pølsa og da vi hadde lagt oss klarte jeg ikke gi han en nattanuss for det lukta så sinnsykt. samme med saltpølse som jeg egentlig er sååå glad i, det er heeelt uaktuelt nå.
Lillemus&mamma'n Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg har også sliti en del med "stank" de siste dagene- har sluttet å bruke parfymer og blir uggen av glanssprayen. Her om dagen gikk jeg rundt og holdt pusten i butikken fordi jeg syntes det lukta så fryktelig fisk- alle andre kunder så helt uaffisert ut. Har ikke testa positivt engang enda, så jeg er litt redd for hvordan dette skal gå. Var helt uforberedt på dette vanvittige sanseaspektet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå