Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kjøper dere sko til babyen deres? min er 8 1/2 mnd.tenkte å kjøpe no, eller er det helt teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emilie er oxo 8 1/2 mnd og jeg har ikke tenkt på noe sko enda. jeg har tenkt å kjøpe sko når hun viser tegn på å prøve å gå! =)

Skrevet

Eg kjøpte sko når snuppa var ca 10 mnd. Hun kunne ikke gå, en var greit å ha når hun krabba rundt i snøen, reiste seg ute osv. De var veldig stive og ikke så gode for foten de første (måtte ha de slik for at de skulle vere vann og vindtette) så nå når det er varmere/ikke snø og hun har begynt å gå har vi kjøpt see kai run sko. Trenger vel egentlig ikke sko før de går, eller iallefall er litt ute og krabber/reiser seg selv.

Skrevet

Kjøper ikke sko før han går skikkelig.

før det bruker jeg noe som ligner votter på bena.. de er vannavvisende og han holder seg varm og tørr på bena den stunden han leker på bakken eller i snøen..

Skrevet

gutten min kryper da, skal til syden snart da er han (10 mnd):) og da kommer han til å være mye ute. han liker at vi holder han i hånden når han går. Tenkte på ecco sko, de skal være bra tror eg. vokser føttene fort? vet ikkje om jeg skal ta str 19 eller 20? regner med han kommer til å gå til sommeren.

Skrevet

Jeg har en gutt på 1 år som ikke går. Har tenkt til å vente med å kjøpe sko til han begynner og gå, da dette har blitt anbefalt av flere, blant annet fysioterapeuter. Har tenkt til å kjøpe stonz til han som han kan ha på seg ute. De er myke, vannavstøtende og vanntette. Man får kjøpt disse på lotusbarn.no

Syns dette kan virke litt lettere får de og ha på seg slik at det blir lettere for de å komme seg rundt. Sko og støvler er mer til hinder før de kan gå i hvertfall.

Skrevet

Kjøper heller ikke sko får jeg ser han kan gå. Så viktig at tær og føtter blir hemmet av stive sko før de kan gå...

Skrevet

såg på de stonz. er vell for litt mer vinter det vell? hva har dere på de om sommeren da?

Skrevet

har nettopp fått vare stonz og kan ikke skryte nok av dem, de er helt supre. ikke for varme før om et par måneder tenker jeg. foreløpig bruker vi ullsokk inni. Og så gøy å endelig kunne leke ute på lekeplassen sammen med de store :-) inne bruker vi skinntøfler.

www.stonz.ca er supert nettsted, skoene kom veldig raskt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...