Gå til innhold

Hva skal vi ha til middag i dag da, jenter?:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt noen middagstips:D hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også i dag.... HJELP

Skrevet

fiskeboller i hvit saus. DET er godt det;-)

Skrevet

Spaghetti med kjøttboller:) Lett og kjapt på mandag.

Skrevet

Kystens fiskegrateng. Har et godt lager etter icas supersalg forrige uke. Med kokte poteter, broccoli og gulrot. Utrolig god samvittighet etterpå.

Skrevet

Vi skal ha pannekaker.

Skrevet

Hjemmelaget lasagne :o) min kjære er god på dette, så gleder meg hver gang :) nam!

Skrevet

Laksefilet med poteter og brokkoliblanding m/fiskesaus.

Skrevet

I dag skal i ha grillet marinert flintsteik, med salat og hjemmelaget potetsalat.

Potetsalaten lager jeg med litt eplebiter, hardkokt egg, rømme, majones, purreløk og små biter med sylteagurk, og selvølgelig ferdig kokte poteter i biter. Denne slå alltid ann, selv minsten på 3,5 år elsker denne :-)

Skrevet

Her i huset skal vi ha Lofot Delikatessers hvalkjøttkaker, i brun saus med kokte poteter og gulrøtter til. Samt hjemmelaget tyttebærsylt.

Mmmmmmm :)

Skrevet

Skal ha laks.. Har slike lakse fileter jeg kjøper fryste.. Så steker jeg dem i stekognen under folie og krydrer dem godt med masse sitron pepper. Har brokkoli og gulerøtter til. Rømme og en god saus.. mmmmmm Herligt:)

Barna får fiske pinner, da de ikke spiser fisk..

Skrevet

skal ha fløtegratinert laks med sitronpepper og grønnsaker! også mine favoritter da; potetbåter!!! det er så godt!! namenam:)

Skrevet

Inspirerende å lese hva alle skal ha! :)

Her blir det pasta carbonara, ikke videre spennende på en mandag.

Skrevet

Vi skal ha rester fra taco vi hadde på lørdag. Nam

Skrevet

Grateng med pastaskruer, mais, bacon og pølse med hvit saus og ost på toppen. Kjempe godt!

Skrevet

kylling, ris og grønnsaker her i huset:) og peppersaus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...