Snøtrollet Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Dette gikk litt fortere enn hva jeg hadde trodd. På en uke har jeg gått fra mannen ikke klar til å være snart klar! Om et par måneder blir vi kanskje prøvere! Jeg er selvsagt veldig glad for at vi er der vi er, men nå som det faktisk ser ut til at det blir reelt så blir jeg litt nervøs også...
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Velkommen hit! Det er veldig uvant å ha en mann som er klar likevel, det har nemlig jeg også, og vi begynner rett på prøvingen (dvs. tar det som det kommer, men stresser ikke, og p-pillene er kastet), så det blir en spennende tid framover! Og kjenner godt igjen det med nervøsiteten, dette er jo en stor beslutning som vil forandre livene våre, men mest av alt er det positivt, så klart! Lykke til på veien med å bli HELT klar!
Ella-83 Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hei hei! Velkommen hit. Kommer selv fra MIK forumet og kjenner meg godt igjen i nervøsiteten. Det skal sies at jeg har ventet i 5 år på at min kjære skulle bli klar. Var på vei til å gi opp. Trodde at det aldri ville bli som jeg ønsker, men at han kanskje bare gav etter for maset mitt om noen år. Jeg ville jo at han skulle ønske det og det trodde jeg ikke ville skje. Nå har det skjedd! Han gleder seg masse og vil diskutere alt mulig rundt det og helst begynne prøvingen med en gang. Hehe. Snakk om helomvendig. Jeg vil vente hvertfall en måned til. Må få vendt meg til tanken og få orden på litt forskjellig først. Rare disse mennene altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå