Gå til innhold

Da gjorde han tabben sin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ba om samvær annenhver helg for en stund tilbake, igår skulle han hatt samvær med trollet og jeghadde en rar følelse da jeg stod opp om at han ikke kom til å komme. Jeg fikk rett, klokka 11.30 ringe jeg han (han skulle vært der 10), men det ringte og ringte og så kom svareren. Da tenkte jeg at det hele fikk være. Klokka 23.30 fikk jeg en tekstmld om at han og broren hadde sovet i leiligheta til søstra deres og sovet bort hele dagen...

Da gjorde han sin siste tabbe på en stund, han får ikke ha med seg mini noe sted. Skal han ha samvær for det fortsette som nå, hos meg. Har fått klar beskjed fra advokaten min om at han skal ikek ta med seg barnet noe sted ennå. Han må først klare å holde avtaler og vise at han er en stabil person for barnet og at vi kan stole på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, så trist for lillen at pappaen ikke klarer/gidder stå opp tidsnok til å være sammen med ungen sin!! :(

Får håpe bf tar til fornuft snart da, så lillen får et ordentlig forhold til han :)

Skrevet

Ja, jeg synes dette er kjempetrist, men nå føler jeg at jeg kan sette stopper for at han skal ha med seg lille til seg annenhver helg (han bor 2/3 timer reisevei herfra, kollektivt, ingen av oss kjører bil). Det ligger mye bak her som gjør at han mest sannsynlig ikke hadde fått lille annenhver helg, men nå gjorde han den siste tabben, som jeg igrunn bare har venta skulle komme.

Dere må ikke tro jeg godter meg over dette, ser nå at det kan virke sånn, jeg har ingen intensjoner i å nekte han samvær, men jeg vet at lille ikke fått det noe bra/trygt sammen med faren alene, derfor har jeg vært redd for at han skulle komme og be om annenhver helg før han selv var moden nok til å klare det. Jeg er lettet over at han ikke kan ha lille annenhver helg, men samtidig ser jeg å at han vil nok ikke forandre seg. Han har vært slik i over halvannet år og viser ikke store forandringer. Jeg kan ikke si til lille at faren kommer for da øper han rundt å spør etter pappa, og hvis han da ikke kommer vil jo lille etterhvert ikke kunne stole på meg heller.

Fryktelig vanskelig sak dette her, men jeg må gjøre det som er best for lille.

HI

Skrevet

ja det har du heeelt rett i. aldri fortell ham om at pappa kommer.. det skader ikke bare tilliten til deg hvis/når han ikke kommer- men skuffer også stakkars lille..

Skrevet

Idag hadde han vanlig kveldssamvær (5-7) og det gikk som det pleier, men idag krevde jeg at han ryddet opp etter barnet. Da tok han tallerknen hans og kastet matrestene og så skylte den. Så gikk han og mini på rommet til mini, jeg spør om han kan komme å rydde opp resten også, det lå jo middag utover hele gulvet.. (der mini hadde sitti) Jeg rydder ALLTID opp etter han, både hans og mini sitt rot/mat/tallerkner, er så lei. Så skulle han hente noe å vaske med og jeg sa det stod en bøtte vann på badet (har separert bad og toalett), han kunne bruke den bøtta, men det vannet var kaldt. Og svart for jeg har vaska idag, MASSE sand:/

Det vannet helte han ut i dusjen!!!! Så nå må jeg vaske dusjen for den er svart av sand og tett... Så kom han tilbake med bøtta og kluten som jeg hadde vasket gulver med og vasket på gulvet først og så tok han SAMME klut og vasket på bordet der mini hadde sitti.. Jeg holdt på å hoppe ut av vinduet....

I tillegg så spurte jeg han jo om han kom på møtet på fvk, han svarte ja, så spør han: Er det nødvendig at vi tar et møte der da?

Jeg får fnatt jeg.. Er det jeg som tar av her eller er det han som er sløv?

Uff, nå må jeg snart sette igang å rydde/vaske på nytt, kjøkkenet og stua ser ikke ut:/

HI

Skrevet

At lille blir skuffa vet jeg.. Det er jo selvsagt verst:/

Vet ikek hva jeg skal gjøre snart jeg, vil bare at lille skal kunne ha et stabilt og trygt forhold til faren sin, men faren hans klarer jo ikke bli voksen:/

HI

Skrevet

Han høres igrunn bare ut som en litt for typisk utgave av det vi på fint kaller DÅRLIG MANNFOLK!!! ;)

Skrevet

uff ja, han er det.. Skulle bare ønske han kunne klart å innse at sønnen hans trenger en stabil person som stiller opp og klarer å være voksen og ansvarlig:/

Jeg vil ikke at sønnen min ska ha et dårlig forhold til faren sin, men kanskje jeg bare må innse at det kommer ikke til å endre seg...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...