Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Krysser armer og bein for gode nyheter for dere idag!!!! Klem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg krysser ogsåxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Og klemmer i vei på deg.
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Tenker på dere og håper dere får tilbakemeldinger som gir dere håp Krysser fingre for det og sender en god klem
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Heisann .. Ikke fått vite noe idag heller .. I morgen ringer vi sykehuset om vi ikke hører noe i løpet av dagen.En kan jo bli SPRØ av denne ventingen... Tusen takk for lykke ønskninger, føler vi trenger det..Slik var der sist også, venta i 11 dager og da fikk vi vite at det var ingenting å gjøre.Livredd dette skal skje igjen. Har fått behandling med osteopat idag, hen kunne kjenne på nakken at jeg var bekymra..Sååå rart??? NOT :0/
Sara Rompompei Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg blir nesten flau, for er det noen som virkelig trenger heiing og klapper og klemmer så er det jammen deg Idefix-mor. Nå har jeg gått med de fleste kroppsdeler i kryss hele helgen, men jammen skal jeg klare litt til. Jeg tenker på dere, dette er jo helt umenneskelig. Får håpe og tro at dette ikke kan ramme dere 2 ganger. Klemmer på og løfter bekymringene vekk fra skuldrene dine en stund. )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Og vi krysser og vi håper sammen med dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå