*H* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 jeg har lenge hatt "maserier", faktisk 5 uker med kanskje 2-3 om dagen. på lørdag begynte jeg å få mer regelmessige/oftere kynnere. i går ble dette kraftigere, og mot kvelden ble det vondt. i natt har de kommet omtrent hver time, og nå i dag har jeg hatt mellom 30-50 sek lange rier. men, det er liksom så "uregelmessig"når de kommer. kjenner tydelig forskjell på de gamle masegreiene/kraftige kynnere og disse nye her. men MÅ de komme f.eks hvert tiende minutt? mine er sånn 3 med ti min mellomrom, deretter 20 min til neste, så 15 min, og så 25 min.. men de varer like lenge, og gjør voondt, selv om jeg ikke står å skriker. det er også mye murring i ryggen, men det holder seg ganske jevnlig, tar seg opp under vondtene, men gir seg ikke helt selv om rien har gitt seg. blir så usikker på om det er noe å regne med. tar tid og noterer ned, og sambo er jo helt stressa hehe, uten grunn tror nå jeg:P tenker at dersom det tar seg litt mer opp nå, som 3 stk på 10 min som JM sa, så ringer jeg føden. noen innspill? hvordan har dere opplevd starten av rieperioden? vil det "hjelpe" å være i aktivitet? jeg syns det er verst når jeg står. når jeg går blir de roligere nesten, eller kommer mer sjeldent. UL termin er forøvrig 20. april (på søndag) og menstermin var torsdag som var.. så er jo rette tiden:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå