Gå til innhold

Trenger litt hjelp!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat overtalt min kjære til å begynne prøvingen... Jeg hadde TR første dag den 31.03 og hadde inne p-ringen kun i noen dager før vi fant ut vi skulle slutte med det. Hoppet selvfølgelig til køys hver dag i denne perioden fram til i dag... :) I dag begynte jeg plutselig å blø igjen... er dette vanlig siden man slutter på ringen? Har jeg TR nå? eller bare en mellomblødning? Vansklig å finne ut av syklusen nå.... Jeg har jo lest at det lønner seg å vente en måned etter man har sluttet på perv. men vil jo ikke det heller;) Begynner syklussen på nytt igjen nå da? eller budre jeg begynne å telle fra NESTE tr?? :D Takk for alle svar! Helt ny på dette jeg:) Noen som veit litt om når det er størst sjangse og sånn også?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri brukt p-ring, men p-piller. Men tror du må bare se an og finne syklusen din. Man får ofte en blødning rett etter man slutter på p-piller hvertfall og så kommer den ordentlige mensen noen dager/uker etterpå. Husk at kroppen er litt ustabil etter man har brukt slike hormon preparater og trenger litt tid på å komme seg inn på riktig bølge igjen. Folk sier faktisk litt forskjellig om når det er størst sjanse å bli gravid. Noen blir gravid med en gang etter prevansjonsslutt (dvs før de får første ordentlige mens igjen), andre tar det litt tid for. Dette er så individuelt at jeg tror egentlig bare du må se an når neste mens kommer... om ikke det kommer en spire i stedet da..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...