Gå til innhold

uregelmessig tr etter fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Fikk en nydelig sønn for 9 mnd siden. Fikk TR for ca 7 uker siden, har hatt mensmurringer i 2-3 uker. Tok en test som holdbarheten gikk ut på i februar og den viste svakt positivt. Kjøpte en to-pakk med Clearblue som begge viste negativt:o( er det NOE sjangs for at de første var riktig?

Ble litt sjokkert først når jeg trodde jeg var gravid, me ble skuffa da de andre viste negativt:o)

Er det vanlig at TR er uregelmessig etter fødsel og amming?

Noe som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med det selv.....! Men jeg vet jo at tester kan vise negativt selv om man er gravid da.. Kommer ann på hvor tidlig man tester, og når du har ustabil syklus, er det jo ikke så lett for deg å vite sikkert når tanta egentlig skal komme :)

Jeg fikk tilbake mensen etter 10 uker jeg (grrrrrrr) og har hatt den stabil siden da, selv om jeg fullammet også! Men klart, noen har ustabil syklus hele livet, bare en stund etter fødsel osv. Vi er jo alle så forkjellig :)

Vi får nesten håpe du er gravid da. Test igjen om et par dager! Lykke til!

Skrevet

Hei,

takk for hyggelig svar:o) Tror jeg tar en ny test om noen dager, og hvis den også er negativ så legger jeg fra meg tanken på at det er en liten spire der.

Jo mer jeg tenker på det, jo hyggeligere høres det ut om det hadde flyttet inn en ny liten en i magen min. Så hvis det ikke er noen der så tror jeg jammen jeg skal foreslå at vi prøver igjen:o)

Lykke til, til deg:o)

Skrevet

dette lurer jeg også veldig på. Fikk min første mens etter fødsel den 10 mars, har ikke hatt den siden. Er spent om den kommer snart, å om det er vanlig å bruke lang tid på å normalisere den. Hadde en liten blødning en formidag den 4 april, men ingenting siden.. Er det mulighet for at man er gravid, eller er det amminga som gjør mensen ustabil?

Skrevet

dytter litt på dennne jeg, noen andre som vet noe om dette?? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...