kivs Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hadde termin i går og var på kontroll på sykehuset i dag. Ble undersøkt.. Var helt myk og moden og hadde 2 cm åpning.. Så strippet de meg og ønsket meg velkommen tilbake. Reinet med å se meg tilbake før onsdag.. Allerede i natt sa legen.. Så da får vi se da.. Så jeg skyndte meg hjem og begynte med husarbeid.. Vil ikke dra fra et kaos her hjemme.. Så da får man se da om det skjer noe.... Er jeg fortsatt hjemme i morgen er det bare å fortsette å holde det ryddig og rent...
happyskvett Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 må bare spørre jeg;: hva er det å bli strippet? er det noe alle må eller?
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 hei=) jeg ble strippet på fredag, og fødte lørdagsmorgen! så hvis det skjer ting, vil jeg anbefale og slappe aaaaav!!! =) det kan bli ei lang natt vettu!!! =) lykek til!
kivs Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Legen eller jordmor tar en vaginal undersøkelse på deg. Tøyer og vrir fingeren i livmormunnen...
J@h@ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 ok, jeg er en uke over tiden og vil gjerne strippes... hvem gjøre det? jordmor/lege/sykehus? blir så irritert over at det ikke er samme prosedyrer over hele landet....
kivs Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Det var legen på fødeavdelingen som gjorde det.
J@h@ Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 takk for svar... da må jeg vel vente til jeg er inne til overtidsvurdering tenker jeg.... må man være moden for at de skal gjøre det vet du?
snart 3barnsmor <3<3<3 Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 jeg var på kontroll på torsdagen hadde 2-3 cm åpning og ble strippet... og jeg sitte enda her og vente i spenning, dette tar sin tid:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 masse lykke til.Skal selv inn neste tirsdag på sykehuset og strippes og modningsakupunktur.Fikk beskjed om å ta med meg bagen min jeg..så legene regner vel med at det skjer noe ganske raskt da.
mumsi tobarnsmor Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Blei du strippa dagen etter termin??? Så heldig du er! Kva slags sjukehus er dette? Sist blei eg strippa 14 dager over termin. Og det var egentlig berre tilfeldig fordi eg måtte innom sjukehuset. Regner med å gå like lenge denne gangen her oxo...
kivs Skrevet 14. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2008 De skulle undersøke meg nedentil og det var så mykt og modent og 2 cm åpning. Så da fant de ut at de like gjerne kunne strippe meg. Var på kontroll på ahus
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Ble strippet idag jeg. 38+2 idag og hadde 1cm åpning
tonnil Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Hei Eg va innom ein tur på sykehuset på tirsdag med litt rier. Blei sjekket, og de fant 1,5 cm åpning. Riene va ikkje regelmessige, så me blei sendt hjem igjen. Itte det, har eg hatt et par små rier kver dag, men ingenting som toppe seg. Ska på kontroll hos jordmor i mårå. Kan eg be henne sjekke meg for åpning? event om hu kan strippa meg?
snart 3barnsmor <3<3<3 Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 jeg hadde termin 14.april... ingen ting er enda skjedd, så ble strippet igjen i dag en uke etter sist gang.. så nå håper jeg d begynner snart å skje noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå