Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise med fam. til mexico i overgangen desember/januar og vi har derfor regnet ut at vi må ha noen mnd opphold slik at vi kan reise selv om jeg blir gravid.

Kjenner på kroppen at jeg føler at det er lenge å vente, men det må jo være to mnd før termin i og med at vi skal reise med fly...

Bare litt småfrustrert over at det ikke kunne klaffet tidligere, da hadde vi hatt en liten en med oss i stedet for at jeg må avvente en graviditet til jeg i alle fall har 2 mnd igjen når vi skal reise hjem.

FRUSTRERT!!! :( Det vil altså si at vi må venter til slutten av juni før vi kan prøve. Og vi som liksom bare skulle vente til mai slik at det ikke ble termin i romjulen :(:(:(:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi hadde samme dilemma, booket tur til desember/januar samtidig som vi startet å prøve.

Vi fortsetter prøvingen som vanlig, en vet jo aldri hva som skjer. Siden det å bli gravid er så usikkert (en kan jo ikke bestemme når en blir det) valgte vi å fortsette. Hvis vi ikke får reise er det en god grunn til det og hvis det ikke har klaffet innen da er det nok greit med en ferie :-)

Skrevet

Eneste problemet her er at det er 50 års feiring. Og de har planlagt det i over 6 mnd allerede... Får skikkelig dårlig samvittighet dersom jeg blir gravid, samtidig som jeg også kunne tenke meg å være med. Har aldri vært i Mexico før heller liksom...

Hadde det vært en vanlig ferie så tror jeg at vi hadde fortsatt prøvingen.. Men ikke siden det er feiring... Vet ikke hva jeg mener lengre. Har lyst til å bli gravid, og det hadde passet kjempebra hadde det ikke vært for turen...

Men, men.. Vi får se om jeg endrer mening mens vi venter. Er jo en stund å vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...