☆Monkey Business☆ Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jepp.....var ikke så fornøyd med viasat, så vi byttet....nå har jo canal digital fått tv3 også, så da er vi hvertfall fornøyde...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jepp, fornøyd med de. Hadde viasat tidligere, ikke særlig fornøyd med dem.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 vi har både Canal Digital og Viasat, og jeg må si at Canal Digital er myyyyyyye bedre på kundeservice enn viasat. vi hadde en defekt pvr fra viasat, som vi ikke fikk byttet. De påstod at det ikke var noe feil med den, men den funket aldeles ikke som den skulle. Har til dd ikke hatt problemer med canal digital.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Vi velger Viasat...mye rimeligere priser på kanalpakkene enn canal digital. Og nå har jo viasat akkurat de samme kanalene som canal digital åsså.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 Har dere internett også??? for det er det som er greia her.. om vi skal bruke canal digital på internett også...
Gjest Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Jepp. Har ikke opplevd noe tull vi iallefall, har hatt det i 2 år nå i sommer.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Vi hadde både Viasat og Canal Digital - var kjempe misfornøyd med viasat.. Så veldig sjelden på de kanalene dem hadde.. Var kun tv3 vi så på.. SÅ vi sa dem opp (en vanskelig oppgave bare det, dårlig kundeservice) .. Nå ha vi bare C D og er kjempe fornøyd.. Nå ha dem jo fått tv3, så da er vi glade.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2008 ok.... det høres jo fint ut, men jeg blir litt skremt av dem som er så irriterte at "anal digital" er det nye navnet... men om du er fornøyd, så blir sikkert jeg det også :-)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Noen er sikkert uheldige, men sånn er det jo egentlig med alt, ikke sant? Synes Canal digital er helt greit jeg!:-)
happybirthday Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Er du i et borettslag og de har borettslagsavtale med CD, så har du kanskje mulighet til ekstra rimelige priser fra CD. Borettslaget vårt har utvidet grunnpakke (er en del av husleia), så da får vi abonnere på høystadighetsinternett til en uslåelig pris (betaler dette utenom da). Vi har nemlig 6000mb inn og 2000 mb ut (eller så er det 3000mb) til 347kr måned. Er ingen som slår den. Kjempefornøyd og vi må ha såpass hastighet pga mye nedlasting og flere pc'er i bruk samtidig på nettet osv.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Nei, det er dessverre ikke internett på viasat...men det finnes en drøss med andre nettleverandører rundt om i landet da. F.eks. Nextgentel.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. april 2008 Ja det er borettslag vi skal inn i nemlig, og de har en avtale med CD, også er jeg for at vi skal ha nextgentel fordi vi er fonøyde, men mannen mener selvsagt at vi skal gjøre det som er billigst. billigst er bra helt klart, og når du er fornøyd så er det betryggende for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå