WildPrincess Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg er i min 20. uke og er virkelig utslitt... jeg sover min 12 timer natt og gjerne litt på dagen. Er kvalm og sykemeldt pga det, men akuratt nå er den følesen av å være utslitt det værste. Har en dundrende hodepine og er til tider veldig svimmel. Var hos legen og han fannt ut at jeg hadde et lavt B12 lager, så det får jeg piller for. Men har ikke merket noen forskjell etter jeg begynnte med disse. Begynner å bli redd det er noe galt (jada det hjelper jo ikke at jeg har mistet en gang før og er små hysterisk). Alt jeg kan tenke på om dagen er at dette må gå bra.... for jeg orker ikke gå igjennom dette en gang til. Jeg som alltid har været "motstander" av enebarn, tror jeg ender opp med bare en unge selv. Skulle neste svangerskap bli likt kan jeg ikke fatte hvordan jeg skulle klare å ta meg av et barn i tilegg... Mye frustrasjon her nå... er det noen som føler noe av det samme?? eller som har noen gode tips til hvordan jeg kan få kommet meg opp på bena igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå