Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 ...mensen varer i 10 dager? Fikk mensen 1. april, og den var ikke ferdig før 10. april. Vanligvis har jeg mensen en uke og og det går ganske nøyaktig 28 dager mellom den første dagen av mensen til neste første dag av mensen. Når jeg bruker eggløsningskalkulatoren til babyverden kommer det opp at jeg har eggløsning den 15. april. Stemmer dette da? bare 5 dager etter sist menstruasjon. Eller kommer den alltid et par uker etter første dag?
MiniBassen Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 EL kan godt komme under mensen. Jeg prøvde også den kalkulatoren på babyverden og den stemte på en prikk! : )
magica fra tryll Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hei:) Du teller bare fra 1.dag av mensen. Jeg har også 28 dagers sykluser og har da el dag 14 eller 15 etter mensens 1.dag.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Okaj, takk for svar begge to Nå mens jeg har der her så kan jeg spørre om hva dere mener med de trådene hvor det står IKM uke 15 ol? Skjønner ikke helt hva dere fører opp der... Sukk, føler meg dum nå men må jo spørre for å få vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå