Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

familien til lille søte, Engla som ble funnet drept i går!! jeg kan ennå ikke fatte at det er mulig å drepe uskyldige barn?!!! syke, syke mennesker der ute..!! blir så trist når jeg leser om engla-saken :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg vet...jeg så på nyhetene idag tidlig,og da den politimannen nesten gråt klarte jeg ikke holde meg..tårene trilla..stakkars stakkars pårørende..og lille nydelige Engla..

Skrevet

Uff, ja. Hele saken er tragisk! Får samme følelse som jeg fikk da jentene i Baneheia ble funnet drept. Orker ikke å lese noe særlig om det, for det går sånn inn på meg. Grusomme mennesker som kan gjøre noe sånt mot et forsvarsløst barn....

Skrevet

sitter her og leser på vg.no og dagbladet.no og blir så ufattelig lei meg!! kjenner sinnet koker over psykopaten som drepte henne! huff, stakkars pårørende til lille, søte Engla!! :'(

kan ennå ikke helt skjønne at noen kan ta livet av barn jeg! vi lever i en sjuk verden :(

Skrevet

Ja det er helt forferdelig,Utrolig trist.

Men samtidig tenker jeg at når hun først er drept så er det godt at han har tilstått og at liket er funnet.

Enda verre for de som ikke får avklaring når barna(eller voksene for den del) forsvinner slik.

Skrevet

ja, er enig med deg i det! godt at de fikk det ut av ham!!

ja, kan ikke tenke meg noe verre enn å ikke vite hva som har skjedd med ens eget barn :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...