phantomet Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Her i phantom-hulen har vi stor overvekt av gutter, og flere skal det bli. Bonusbarna er en av hver, så har vi to gutter på 4 og 1,5 og vi var igrunnen ferdige med fire... Hokus pokus så er jeg gravid igjen (der noen venner hevder at vi ikke har skjønt hvordan barn blir til...) og venter nå tvillinger. Ultralyden viste at det er to gutter som er hybelboere, og jeg må innrømme at jeg synes det var ekstra stas! Er kanskje unormal...men kan ikke se noe negativt i å ha et helt fotball-lag med gutter. Og vi er definitivt ferdige med våre 6. (Hva sier statestikken om de som har 5 gutter og bare 1 jente...?) Jeg tror ikke at alle går rundt med prinsessedrømmer...
ana baroma Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Så gøy!! Gutter er som alle andre unger, skjønne vesener! Også to!!! Gratulerer så masse:)
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Det er så herlig med gutter! Vi trenger ikke få en datter, men det hadde vært koselig om hun kom. Men er storfornøyd om vi det blir mange gutter på oss.
mamma-til-4 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Synes det høres helt topp ut jeg Gratulerer så masse!!!!! Skulle gjerne hatt et sett tvilling-gutter jeg også))) Har bare ikke skjønt hvordan man lager de hehehe....
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg drømte nok om ei jente sist tror jeg... eller gjorde jeg det??? Husker ikke vi fikk ei i alle fall... men nå er jeg innmari glad det kommer en gutt til, for jeg er nok flinkest som guttemamma tror jeg :-)
Fire småtroll Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 he, he, ikke tvil om at du har funnet deg en mann hvor guttecellene svømmer best ;-) Min svigermor har tre sønner, alle de sønnene har barn, og bare gutter. Da vi bestemte oss for å få unge nr tre var vi helt sikre på at vi skulle få en gutt til, og det var helt greit det, passet fint til de vi hadde fra før. Da jordmor på UL fant en jente inni der trodde jeg ikke på henne! Da legen på en annen UL også fant en jente begynte det å synke inn, og for å være ærlig var det en nyhet som måtte bearbeides... Jeg var jo guttemamma, og trivdes godt med det. Så skulle jeg plutselig omstilles til tiarar, tyllskjørt og fletting av hår. Nå er prinsessa mi 10 mnd og verdens nydeligste lille jente, MEN jeg kan fremdeles ikke se for meg at jeg skal flette hår, kjøpe prinsessekjoler og gå på ballett. Spørs om ikke denne jenta må spille fotball gitt ;-) Og hvordan er det egentlig å ha en tenåringsdatter som skal jåle seg, sminke seg og kjøpe moteklær, når du som mor overhodet ikke har den interessen selv? He, he blir spennende og se.. Og du har helt rett, jeg ønsket meg ikke jente før jeg fikk en, men nå er jeg selvfølgelig superfornøyd med denne nydelige lille jenta mi :-)
Libido- Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg har heller ingen prinsessedrøm =) Hadde jeg sluppet å gå gravid og født dem, kunne jeg gjerne hatt 4-5 gutter =D
phantomet Skrevet 14. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2008 *ler* Fødselene tar jeg på strak arm, men graviditet er ikke en av mine sterkeste sider. Blir fryktelig dårlig, ekstrem svangerskapskvalme, men av en eller annen grunn grunn sletter hjernen dette fra minnet når ungen er ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå