Gå til innhold

vannet går:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er sikkert et veldig teit spørsmål,men:)

leste et innlegg om ei som kvidde seg for at vannet skulle gå offentlig,dette var noe eg var redd for forrige fødsel og denne gangen..noe så flaut,det ser jo ut som en har tissa på seg..sist gang kom vannet under fødselen og eg hadde ikke kontroll på hvor mye det var...

når vannet går før fødselen starter,kommer det mye eller litt og litt? holder det med tena lady bind ?(stort) av og til må en bevege seg offentlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første mann gikk vannet, heldigvis om morgenen før fuglane sto opp. det var ikke mye som kom, da hodet hadde festa seg, men litt kom det og det rant og rant når jeg satt på do, var lyserosa. hadde ikke annet en vanlig bind og det holdt når en låg, skal helst ligge for ikke å lekke så mye. Tror nok at barnets leie har en delå si for om det blir niagra falls eller en liten sildrebekk om du sjønner, hehe...

Skrevet

På meg kom det masse vann første gang. Hadde nok ikke holdt med noe bind i trusa da, nei. Det skjedde midt på natta, og jeg lå på tisselaken, så det gikk bra med senga. Andre gang kom det sildrende med jevne mellomrom. Det skjedde på natta da også. Måtte skifte bind noen ganger før vi dro til føden. Hadde det skjedd meg på bussen eller på kino, hadde jeg nok ikke tenkt så mye på hva folk rundt meg hadde ment om det. Da er poenget bare å komme seg hjem eller på føden raskest mulig, og det kan folk sikkert se - med den magen og alt ...

Skrevet

takk for svar:) skal i en del besøker og slikt på slutten av graviditeten,ikke noe gøy at vannet går da...men,men:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...