Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 ...mensen varer i mer enn en uke? Jeg fikk mensen 1. april, men var ikke ferdig med den før 10.april. Syklusen har tidliger vært ganske så nøyaktig på 28 dager. Når jeg bruker kalkulatoren på babyverden får jeg opp at eggløsningen finner sted 15. april, men stemmer dette da? bare 5 dager etter at sist mensen sluttet?
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Et tips: Spør inne på bli gravid forumet. De kan alt om dette
Zupermam Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 kjøp deg en Clairblue egglønsningstest på apoteket:)
Dronningen! Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Det eneste som kan si korrekt når eggløsningen kommer er eggløsningstester... Ingen mennesker er like:o)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Der kan jeg spørre ja. Vi skal liksom ikke stresse noe med det å bli gravid igjen, men i smug så tenker jeg ganske mye på det, så det blir ingen testing nå iallefall, for vi har bare så vidt begynnt å prøve. Men det skal jeg gjøre dersom det går lang tid før vi får klaff.
Gjest Trollbundet Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Det går fullt an ja! Det har hendt meg. Eggløsningen er ihvertfall 14-16 dager FØR mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå