Gå til innhold

Noen som har/planlegger å studere ved NKI....

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Jeg har akkurat meldt meg på Regnskapsskolen. har 8 uker igjen til termin med nr2. Er sykemeldt frem til termin og håper på å få "unna" noe før nr 2 kommer. Men er spent på hvordan det blir med lesing og innlevering når 2 mann kommer. Vet at dette kommer mye ann på barnet. Men håper det skal gå greit.

Noe med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt til å prøve det samme som deg. Tok kontormedarbeider når første mann kom og nå tenker jeg å ta regnskap i permisjonen når 2. mann kommer. Men jeg anbefaler deg å bruke god tid på oppgavene. Det er underveis du har mulighet til å spørre om svar og lære deg innholdet. Eksamen kommer fort og da har du ikke noen hjelpemidler. Like greit å lære seg innholdet godt underveis isteden for å lese på alt rett før eksamen =0)

Skrevet

Ja har tenkt å bruke god tid. Det som blir spennende er om 2 mann er litt roligere og sover litt bedre enn første. Da har jeg muligheten når han/hun sover. Lykke til da!

Skrevet

Bare et spm: er det "lov" i fh til nav å gjøre det slik? Eller trekker de tilbake /stopper foreldrepengene da? Spør fordi jeg syns det høres så kjekt ut å ha i tankene til det er min tur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...