Gå til innhold

Noen tips til stelleveske til søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe Carena Double Swing vogna og lurer derfor på om jeg bør satse på dobbel stelleveske? Har bare sett en fra Skip Hop, men er litt skeptisk til den siden mange sier alt blir vått i den. Nr 1 blir 2 år når nr 2 blir født i slutten av august. Regner ikke med å bruke søskenvogna mer enn til etter vinteren er ferdig og går da over til vanlig sportsvogn igjen. Noen med glupe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en kjempekjekk stelleveske jeg når jeg fikk nummer to. Da var eldste 22mnd. Den var delt opp på en måte, så jeg hadde tingene på en side hver til dem. Gr8t expectations tror jeg den hette. Kjøpte den på nettet.

Skrevet

Skulle sende deg en PM for å spørre om pris etc. men det gikk ikke. Stod at jeg var sperret eller noe sånt. Har sett litt på den på nettet, og den virker som en praktisk stelleveske i starten når jeg skal bruke søskenvogna.

Skrevet

Har nok full postbok;-P

Hadde tenkt sån ca 250:- Utsiden på min er litt annerledes en de du ser på nettet nå.

Den var kjempepraktisk når man hadde bleier og skift til to barn, men synes den er for stor når det bare er at barn å ha med bleier til.

Skal rydde postboksen så kan du sende meg en pm om du vil ha den, kan komme med annet pris å hvis du synes det er for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...