Bebis08 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Det er under to uker til termin, og folk jeg ikke har snakket med på mange måneder føler nå at de må ringe og høre hvordan det går og si lykke til i det vide og det brede. Jeg vet jeg bør være glad for det, men jeg blir gal av sånt. Husker fra sist at jeg ble sprø av det.... Huff, høres veldig negativt ut, måtte bare få det ut, flere som føler det samme??
Gulp Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Nei, har ikke opplevd å bli nedringt......*fornærma*. Nå har jeg over to mnd igjen til termin, så det er enda håp, hehe. Men fikk ikke så enormt med telefoner med eldstemann heller. Da syns jeg det er verre når hele familien, venner og naboer skal komme på besøk med en gang ungen er kommet ut. Gruer meg litt til det nå, regner med det blir litt kaos i begynnelsen, med liten baby og storebror på ca 21 mnd....Og da er det vel ikke så gøy med hundre tanter og onkler og venner som vitner, det tar vel en stund før vi får litt rutine på ting. Jaja, tross alt er det jo bedre at folk bryr seg enn at de ikke gjør det:-)
mai mammaen til to Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 sist så sendte mamma meg melding hver dag i lunsjen om jeg kjente noe... hehe.. jeg hadde LOVET å si ifra med engang jeg kjente noe... så jeg ble gal når hun begynte å mase hver dag fra det var en 3-4 uker til terminen..hehe.. men hun fikk streng beskjed at om hun maste mer så kom jeg ikke til å si ifra..hehe.. så da sluttet hun.. ellers var det ikke så mye mas i grunnen.. jeg syns besøket etterpå var kjekt jeg.. var så gøy å vise henne frem. men jeg tror ikk ejeg orker å ha sambo sin familie så ofte på besøk som sist. for jeg følte det som veldig stressende.. de ringte til sambo og spurte om å få komme innom en tur og han sa ja så gikk han og jeg ble sittende igjen med dem her i både to og tre timer...når snuppa bare var noen dager gamle.. da var jeg forbanna da..hehe.. så det skal ikke skje igjen..
Janiks 2 barns mor :D Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Min mor, bestemor, søster og en veninne ringer meg fast minimum 2 ganger for dagen og spør om jeg kjenner noe... Har nå 7 dager igjen til termin og begynner å føle at de maser litt ja.. I tilegg får jeg jo masse meldinger og telefoner fra andre,....
Anastasia_ønsker3 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Har aldri opplved akkurat den siste tiden før termin. Har født begge mine før termin, 8 og 5 uker. Var sykemeldt i 3mnd før sistemann kom, og fikk tlf fra moren min hver dag. Var litt slitsomt, så er veldig glad jeg slapp det å komme nærme termin eller over. Har bare overrasket alle med melding om at de kom. (Kan si det nå, siden begge ungene er friske)
gullegget Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Å jeg gruer meg til det maset!!! "Har ikke han tenkt til å komme ut?" "Skjer det noe?" "Har du ikke født ennå?" "Nå er det jo ikke lenge igjen til termin?" "Går du å kniper igjen?" Kjenner jeg blir irritert bare av å tenke tilbake til slutten på forrige svangerskap.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjenner irritasjonen allerede! Jeg har også en mor som maste voldsomt på slutten av begge svangerskapene, og da jeg gikk 2 uker over terminen med begge to, ble det veldig slitsomt! Som om ikke man er lei og sliten nok, så skal de begynne å mase 2 ganger om dagen... Denne gangen løy vi først om terminen, men vi var dumme nok til å ikke lyve til alle, så etterhvert har moren min klart å finne ut den riktige, sånn ca. Men både jeg og mannen min har sagt veldig klart ifra at vi ikke orker et sånt mas en gang til,og vi har også sagt til henne at det var derfor vi ikke ville si når terminen var, så vi håper det blir bedre denne gangen... Blir spennende å se om disse vennene holder kontakten etter du har født da, i så fall kunne det jo kanskje være koselig? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå