Gå til innhold

lønnsforhøyning når du e sjukemld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du e i permisjon å plassen du jobba på he lønnsforhøyninga so får du ikkje bli me på de,men gjelde de oxo for når du e sjukemld??nåken so veit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er halvt sjukmeldt..og vi går opp 5,50kr i timen fra 1. mai..

Så jeg regner vel med jeg ikke får det samme med NAV..men kjekt visst noen visste dette sikkert..for lurer litt på dette jeg også

Skrevet

tror desverre at vi som er sjukmeldt ikke får lønnsøket som kommer no for vi er sjukmeldt.....(som om vi kan bestemme om vi vil være sjukmeldt eller ikke...hater den norske stat når det gjelder sånne ting!!! :( )

Skrevet

off...då går eg helder låke enn å ikkje stige i lønn..har jobbet 1 år snart å lønnsforhøyninga mi er ganske stor så den vil eg gjerne ha med meg.for holde ut eg da til juli:/

Skrevet

er kke 100 prosent sikker altså..... kan du ikke høre med arb.giver eller nav? de skal vite det, men jeg fikk hvertfall ikke lønnsøke når vi hadde det i januar, men det var noe kompetanse tilegg så jeg er ikke helt sikker på om "normal" lønnsøke har samme reglene, men regner med det...får ikke noe ved dørene med staten....

Skrevet

Jeg tror en får lønnsforhøying dersom en er sykemeldt dersom en får sykepengene direkte fra arbeidsgiver (som får etterbetalt av NAV). Men er en inni NAV sitt system er dagssatsene satt. Jeg jobber i kommunen og fikk f.eks ekstra betaling for helligdagene jeg skulle ha jobbet i påsken. Er selv langtidssykemeldt.

Skrevet

no vart ej so usikkert atte ej for å snakka me lønningsdama..her so ej jobba e ej me på alle lønnsforhøyninga for de e min arbeidsplass so betala ut sjukepenga/permisjonspenga.dei fæ tilbakebetalt fra NAV..jippi...!!då trenge ej ikkje om å bekymre mej visst ej virkeli skal bli skikkeli låke som sist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...