Gå til innhold

har fortalt det til min tante!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 10 +4 og jeg var så dum at jeg fortalte det til min tante i går ....

det har seg nemlig slik at jeg har en datter på2 år og 4 mnd og for 1 år siden nå tok jeg en abort det er mange grunner til det jeg og samboern min var på vei til å flytte fra hverandre vi hadde utleggsforretning på huset og helt elendig økonomi, det var en utrolig tung avgjørelse og ta ........ jeg hadde ikke noe ønske om å gå gjennom ett svangerskap alene... han har fortalt etterpå at han var livredd han også siden det var han som hadde satt oss i denne situasjonen... Nå er jeg gravid igjen og fortalte det til tanta mi (mine foreldre er døde , så hun er en av mine nærmeste) og ho ble så rar og sa ja du har tenkt og gjennomføre nå da osv... og jeg svarte ja ... ho virka bare skeptisk og nesten sur... ho har en sønn som er 29 og han og samboern hans prøver iherdig og få barn de har prøvd i ett år ca ... så jeg fikk heller følelsen av at jeg ikke fortjente å være gravid , jeg som har tatt en abort ... men jeg ønsker meg også flere barn og syns jo jeg også fortjener og være lykkelig... men ikke noe support og gratulasjoner der i gården.... heller bare jeg syns så synd på sønnen min de hadde virkelig fortjent det de som prøver så hardt! nå er jeg helt på bånn og begynner liksom å tenke på om jeg fortjener dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan igrunn forstå henne på en måte..hennes sønn og samboer sliter med å bli gravide..og så har du tatt abort. Og så er gravid igjenn..

Jeg skjønner tankegangen hennes..

Men hun skulle så klart skjult disse følelsene ovenfor deg å gratulert deg istedet da..

Skrevet

Da skal du få stoore gratulasjonsklemmer her i fra... Det er sårt med barnløshet, så det er ikke så lett å styre reaksjonene overfor andre. Men klart at du fortjener det likevel!!!

Skrevet

Det er dumt at hun ikke kan glede seg på dine vegner.

Skrevet

Ja jeg syns jo jeg gjør det men når jeg får den reaksjonen så blr man liksom i tvil selv også også angrer jeg på det jeg gjorde for et år siden, uff gruer meg til å treffe henne jeg nå for hun har liksom alltid vært så fordomsfri og når jeg sa at jeg var gravid med dattern min så var ho den som jublet høyest og som gråt en skvett osv..

Skrevet

til deg som kan forstå min tante ...

jeg kan jo også forstå henne for jeg brukt over ett år på å bli gravid med dattern min og jeg mistet 2 ganger før den satt.. da jeg ble gravid og tok abort så brukte jeg også mini pillen så det var jo ikke sånn at jeg ikke beskyttet meg , men jeg får liksom følelsen av at ho syns jeg er ansvarsløs eller ett eller annet og tro meg det var en tung avgjørelse og ta den aborten og jeg tenker masse på det nå som jeg er gravid igjen... og jeg håper virkelig fettern min og kjæresten hans blir gravide snart

Skrevet

Var ikke vondt ment ovenfor deg..bare jeg skjønner hvordan hun tenker..sikkert lett å tenke sånn når andre sliter.

Men som jeg sa hun skulle holdt de tankene for seg selv å gratulert deg istedet..

Noe jeg glemte forresten :) Gratulerer så mye.

Men du fortjener så klart like mye den babyen der som andre gravide :)

Lykke til

Skrevet

Nei jeg skjønte det ikke var vondt ment men tenker jo i de baner selv også så det er vel derfor jeg er så lei meg... Takk for gratulasjoner! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...