mamma til 2 skjønnheter Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Når jeg sitter kan jeg plutselig kjenne noe som "jobber" seg oppover fra magen. Det stopper under ribbeina og dytter opp lungene slik at jeg føler det blir vanskelig å puste, og jeg blir helt varm og rød i hodet. Varer ikke lenge . Kan det være babyen som strekker seg ? Veldig ubehagelig !
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jada =) Her er det en liten krabat som strekker seg mot himmelen virker det som.. Det dytter og presser opp mot lungene, og helst når det passer dårligst =D En liten skøyer som bor der inne tror jeg... Det hender tidt og ofte at jeg må rette meg ut eller legge meg bakover, slik at babyen får litt bedre plass å boltre seg på. Hvis jeg ikke gjør det, kan h*n slå pusten ut av meg med et velplassert spark =) Har igjen 10 uker til termin jeg og regner med at jeg har noen uker i vente hvor sparkene er alt annet enn behagelige =P
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Ja de er aktive disse små inni magen, men jeg hørte at det blir bedre med tiden mot fødselen fordi de får mindre tumleplass slik at sparkene blir redusert i kraft. I wish ! Men kjenner du at det er spark el bare antyder du det fordi du regner med det ? Jeg kjenner ikke typiske spark med mindre det de går utover magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå