Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Idag skal jeg trene.. og på onsdag skal jeg ha kjøretimer.. og så tenkte jeg å kjøre opp i starten av mai.. Endelig begynner ting å skje :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hørtes ambisiøst ut:) Lykke til! Jeg skal ut og gå en tur i sola og åpe mit bleke legeme suger til seg masse energi. Lei av å føle meg som en zombie:)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jo takk! :-D Her er det grått og litt kaldt, var kjempefint da vi sto opp ti på ti, men ikke nå. Men jeg er brun hele året da.. Sånn er det å være en god blanding;-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Har forresten hatt mange kjøretimer fra før av da ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Ja, jeg er egentlig blek hele året. he he:) Men som regel når jeg er i form, så merker ingen det fordi jeg kanskje gjør litt mye ut av meg til tider verbalt. Ja, blant kjentfolk da. Ha ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå