Gå til innhold

Noen som er sykemeldt p.g.a. migrene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, for sliter med migrene selv. Har en lege derimot som ikke liker å sykemelde folk. Greit nok det, men har en jobb der jeg sitter foran dataen hele dagen. Hjelper ikke akkurat på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei for man kunne ikke sykmelde meg 100% siden jeg ikke var plaget hver dag..

MEN jeg og arbeidsgiver søkte igjennom NAV om at NAV refunderte sykepengene som jobbet bet meg i forbindelse med svangerskapplager som ikke kunne tilrettelegges..var migrene vi søkte som grunn..men jeg har også vært svimel og kvalm og benyttet meg av det.

Så da kan jeg gå hjem fra jobb..eller ringe å si jeg er syk..så får jobben det refundert av NAV

Så jeg ville fått arbeidsgiver til å søke om det..for da kan du gå og komme som du vil..være på jobb når du er migrenefri og være hjemme når du kjenner du får migrene..

Men jeg er heldigvsi værst plaget de 3 første mnd..litt i 2.trimester..nå er jeg 21 uker og har ikke hatt det på noen uker :)) siste trimesteret har jeg vært helt migrenefri..

Er plaget med migrene til vanlig også..men værre i 1. trimester for så å være helt migrene fri i 3-4 mnd..noe som er utrolig deilig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...