Sweet :-) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Heisann! jeg savner virkelig ei venninne som jeg kan finne på ting med,prate med om alt mellom himmel og jord og rett å slett bare det å ha noen å besøke for en kveld, ta en bytur med osv... samboeren har sine venner som jeg så klart også trives sammen med,men savner ei "egen" venninne ( vis dere forstår). vet ikke helt hen jeg skal "leite",så spør her. så vis det er noen andre sørlandspiger rundt forbi som kjenner seg litt "ensomme", send meg en PM da!! ps,er i 20år me ei tulle på 1år, bor utafor Kr.sand.(15 min)..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Dytter for deg, jeg bor for langt unna desverre!
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Håper du treffer ei skikkelig god venninne her, så jeg dytter for deg
kua kalva,drektig igjen Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 bor desverre for langt unna,men jeg dytter
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Anbefaler deg å legge ut dette på småtroll 01 og 1-2, her på skravle går innleggene så fort unna. På småtroll er de som regel litt lengere på 1.siden. Har du sjekka ut DIB-treff forresten? Kanskje du omså kan starte et eget? Lykke til!
Sweet :-) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 andre veien... songdalen! mente vel egentli 15min fra sentrum.. hehe
idamor & lykketrollene Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 har lyst til akkurat det samme som deg=)...bare så innmari dumt at jeg bor i Oslo..=(... mistet omtrent alt av venner når jeg fikk barn og flyttet..og vil ikke si det er så veldig lett å finne nye,når man ikke går på skole eller jobber noe særlig=/ krysser fingrene for deg i hvertfall=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 dytter for deg ) idamor: Hva med noen som bor på Kløfta da..? for langt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå