Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Datteren til samboeren til svigerinnen min? Høh, vart litt rart forklart. Altså, søsteren til mannen min er samboer med en mann som er mye eldre enn seg, som har 3 unger fra før. Til eldstejenta kjøpte vi smykke, men fikk i år beskjed om at konfirmanten ønsker seg penger. Vi er bedt i selskapet, (Noe jeg synes er merkelig, for vi har ingen kontakt med barna hans) så det jeg egentlig lurer på er om vi skal gi like mye som de ordentlige tanter/onkler?
LegallyBlond Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hvis dere ikke har kontakt med barna så ville jeg ikke gitt like mye nei. Kommer kanskje litt an på hva dere vanligvis gir. I en sånn situasjon tror jeg at jeg hadde lagt meg på rundt 300, kanskje litt mer om dere skal i middag også (ikke bare til kaffi).
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 eeeeeeeeee, ja ja.....det blir vel sånn med mine og dine og våre:o) Vi har 3 "nieser" som ikke er våre. Mens vi har 7 nevøer og nieser som er våre....Ja ikke så godt forklart. De har vært i familien siden de var 2-4 år, og de har fått en god sum, men ikke like mye som de som er "ekte". Og det har litt med å gjøre at de har jo "ekte" tanter og onkler og et ekstra sett med besteforeldre. Og søsteren til mannen min har nylig truffet en som har store barn. Datteren hans blir konfirmert i år. Men hun kjenner vi ikke godt nok og vi regner heller ikke med å bli invitert. Så der er vi usikker på om vi skal gi noe i det hele tatt.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Vi skal på middag ja. Men synes det er så rart, når jeg ikke kjenner de engang! Jenta møter jeg daglig og hun har aldri hilst heller.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Blir litt rart ja, er enig i det. Men tror jeg kommer til å gi det jeg ellers ville gjort om jeg var tante så et ikke blir snikksnakk etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå