Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Samboer er så pjusk for tiden. Helt tappa for energi, så jeg tenker at jeg må få piffa han opp med en skikkelig sund og god middag i dag! Lillemor er syk, så det kan ikke være alt for komplisert middag, da hun er ganske krevende når hun er våken. Er det noen av dere kokkelieringsdamer som har en god oppskrift å dele? *Tusen takk :-)*
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg er en ræva kokk så der kan jeg ikke hjelpe deg, men mannen min har begynt å ta gerimax og jeg synes absolutt det hjelper. Han er ikke blitt helt spinnvill, men han må heller ikke sove etter jobb hver dag.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Ja, kosttilskudd kan jo absolutt være tingen! Kjøper man det på helsekost, apotek eller dagligvarebutikk da?
Libido- Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 kjøttsuppe? Buljongvann svinestrimler potet gulrot kålrot løk (stek løken litt på svak varme før du har den i.) hvitløk purreløk eventuelt pølsebiter Server med hvitløksbrød =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Dagligvare. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt sånt, men jeg synes jeg ser en forskjell her altså!!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hva med en wok med kylling eller oksekjøtt, litt bønner (slike små svarte eller kikerter er begge gode i wok), masse ulike grønnsaker (paprika, brokkoli, løk, hvitløk, sukkererter osv) og en knallgod saus?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Så bra! Samboer er ekstremt skeptisk til alt av tabletter han og.. men jeg skal nok få ham til å ta disse ja! Slitsomt at han er så sliten hele tia..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2008 mmm, høres godt ut begge deler :-) Kom gjerne med flere forslag, så har jeg kanskje meny for hele uka klar til slutt!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Chiligryte er også enkelt. Karbonadedeig som stekes Kidneybønner/salat- og grytebønner Løk Hvitløk Rød paprika tomater på boks Chilisaus etter smak og behag Servers med f.eks. tortillas, guacamole, salsa, hvitløksdressing. Veldig godt.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2008 Dytter denne litt jeg. Det må da være flere på denne siden som har noen gode forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå