Gå til innhold

Har bestemt oss..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt oss nå for og begynne og prøve i august istedet. Å bli gravid nå, passer veldig dårlig siden samboer ikke har jobb og jeg har veldig lite jobb siden jeg er vikar. Så det går værtfall ikke rundt med en baby! Har tjent meg opp permisjon med lønn. Men vi har valgt og vente noen mnd. Har prøvd siden desember 07 og enda ikke blitt gravid. Lurer på om jeg tar feil av EL. Men håper jeg blir gravid i 2008 da, for jeg føler at tiden går ifra meg snart, lyst og bli en ung mor=)

Lykke til dere andre prøvere!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til til høsten da :) Og selv om det ikke har klaffet akkurat nå, kan det godt skje fort til høsten, da dere begge kanskje slapper litt mer av, siden dere da begge forhåpentligvis har jobb og bedre økonomi. Du er bare 20 år, så du har fortsatt god tid. Ikke noe hastverk :) He, he. Jeg startet ikke før jeg var 33 (ønsket ikke barn i det hele tatt før den tid, selv om jeg og sambo hadde vært sammen i over 10 år da. Var heller ikke p.g.a. karriere eller noe sånt. Ville bare ikke ha. Vi ble gravide etter 4-5 pp'er vi, så du har som sagt goood tid).

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...