Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har ei jente på 9 uker, og hun klarer ikke å sovne av seg selv. Eller- det har vel skjedd et par ganger... Nå hun er trøtt blir hun så sint, og skriker veldig. Må derfor gå og bysse til hun sovner. Dette er både på dag- og kveldstid. Er det vanlig at de blir sånn når de er trøtte? Har prøvd å legge henne i forkant, og da kan hun ligge for seg selv helt til hun nesten sovner, da begynner hun å skrike. Flere som har det slik, og når vil det gi seg?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 vis dere prøver å legge hun før hun blir overtrøtt kan det hjelpe.. vi sleit litt med det i begynnelsen. men begynte å legge hun før hun ble trøtt. att hu lå i senga enten og så på uroen eller hadde en bamse i nærheten som hun koset med.. det hjalp oss:) hun gråter litt av og til enda. men er veldig sjeldent=) lykke til
Galskapens overhode Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Har du prøvd å la henne ligge å skrke litt for seg selv etter hun har pludret litt? Mini her mener også det er farlig å sovne, så rett før han er i drømmeland så skriker han litt. Men det er kun ei lita stund, så er han borte.. Hvis jeg prøver å roe min blir han bare mer våken og sovner IKKE.. Dere finner nok det som passer for dere.. Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Har prøvd litt, men liker ikke å høre på gråt, så det ender med at jeg tar opp og bysser... Tror ikke det er bra for disse små og ligge og skrike jeg.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jonas skriker og noen ganger når han er trøtt, du kan se det på han at nå vil han sove. Enten går det over på kort tid, ellers bysser vi han litt til øynene lukker seg og litt til- ellers våkner han igjen når vi legger han ned...
Audacious Angel Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hun er 9 uker, det er lenge til hun trenger å lære seg å sovne av seg selv. Tenk det er bare 9 uker siden hun var inntill deg hele tiden... det tar tid å venne seg til å være litt alene. Kanskje du kunne legge deg sammen med henne til hun sovner (om du føler deg komfortabel med det da)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Det er veldig vanlig at de skriker når de er trøtte. Sånn er det hos oss i hvert fall... Lillevennen kan ligge å niskrike med øynene igjen og knytta never i øynene. Det gjelder egentlig uansett når hun blir lagt, men stort sett bare om dagen. Om kvelden har hun stort sett funnet roen fra hun var 3-4 mnd... Nå er hun 6,5 mnd.
knærten71 Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Ja det er ganske vanlig. Særlig rett før innsovning. Kan også være at det blir litt for mye og at babyen er overstimulert. Da kan den også gråte når den er ny i livet.Har lagt merke at min 9 uker fort blir det hvis noen snakker lenge, ser på leke lenge, ligger under babygym mer enn ti min. Hos oss vil jeg ikke kalle det skriking, mer klaging og irritasjon over å ikke finne stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå