Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går meg bort i denne jungelen av "bæretøy".. har prøvd og lese meg til hva som er spesielt og praktisk med de forskjellige, men blir ikke klok på dette jeg;) noen som kan hjelpe meg litt? trenger noe og bære poden i...han er 5 mnd, jeg har en veldig vond rygg og jeg trenger noe som er lett og ta på (forfedelig lite tolmodig av meg;))

tips tar imot med takk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg valgt en ergo bæresele som er veldig enkel å ta på og du kan bære babyen på magen, hofta og ryggen. Ikke kjøp babybjørn da veninnene mine opplevde at det fort ble tungt å bære babyene deres i denne. Mei Tai er også fint, men Ergo er enklere å ta på.

Skrevet

Enig her, ville prøvd meg på en formsydd som har god støtte på hoftene og gode skulder stropper.

Beco

Patapum

Yamo

Ergo

Husker ikke alle netstedene som selger, men om du går inn på tettinntil så har alle annonsørene der linker på høyre siden.

Skrevet

1000 takk;) da skal jeg titte litt på de;)

Skrevet

Så på den ergo selen... er det bare en type, eller er det noe jeg må være obs på før jeg kjøper? helt grønn jeg;)

Skrevet

jeg sliter med daarlig rygg, men er veldig fornoeyd med min mei tai som kan knyttes paa forskjellige maater slik at man styrer litt selv hvor belastningen blir stoerst. Litt styrete aa faa til de foerste gangene, men med litt trening gaar det veldig bra.

Instruksjoner paa tettinntil!

Skrevet

Vi har også ergo...eller dvs mannen har;) Eg bærer mest i sjal, fordi eg synes det gir best avlastning, men det er litt vanskeligere å lære seg da....Anbefaler ergo! Ofte lett for mannen å bruke denne også, som sambo sier "Sjal er litt feminint".

Ang ergo så er det jo ulike modeller/oppdateringer....vet ikke hvilke side du ser på? Vidunerbarn.no selger masse ergo, og det er nok den nyeste. Butikkene selger denne, men eg vet at dersom du kjøper brukt kan du ende opp med en "gammel" modell. Vet ikke hva forskjellen er da....Uannsett; om du kjøper fra butikk er det bare en type. Evt to typer, for eksempel på vidunderbarn har de vanlig og økologisk, men de er jo egentlig helt like da, bortsett fra at den ene er økologisk:)

Skrevet

Den så veldig fin ut! og 500,- er en god pris.

Skrevet

da ble det ergo på meg, håper jeg blir fornøyd. takk for all hjelpen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...